Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Litt ambivalent angående hva jeg synes om klærne. Men likte noe av det veldig godt.

Men jeg er helt uenig i at en trenger å være 18 år for å gå med klærne.

Skrevet

Var mye fint her, ja! Men synes heller ikke at en må være 18 for å gå i disse plaggene... :)

Skrevet

Synes mange av de klærne var kjempestilige, hadde det ikke vært for at jeg antar at disse ble lansert hos Topshop i vår og nå er utsolgt så hadde jeg jamen meg plukket opp noen plagg når jeg skal til London neste uke :) ...og nei, jeg synes ikke man må være 18 for å gå i de klærne :)

Gjest Frk. Grønn
Skrevet (endret)

...

Endret av Frk. Grønn
Skrevet

Glad jeg ikke er 18, jeg.... (Men så har jeg heller aldri likt blomstermønster noe særlig. :ler: )

Skrevet

Jeg syns de fleste klærne var ganske grusomme, men jeg syns da ikke man trenger å være 18 for å gå med de.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg tipper mange 18-åringer vil finne disse klærne for "voksne" og kjedelige. Personlig er jeg ikke glad i overmønstrete klær, og ikke i en romantisk stil, så disse utgår derfor med høye kneløft.

Skrevet

De klærne var fæle. Så ut som ungjentene hadde detti inn i tante Anna, med den merkelige klessmaken, sitt klesskap, og ikke rukket å ta av seg det de tjuvprøvde for å ha noe å le av før fotografen kom og tok de på fersken. :sad:

De klærne passer best på feministdamer i 50-åra.

Skrevet

Jeg er nesten 18+20 år og kunne godt å brukt noen av disse klærne stylet på min måte.

Skrevet

Tror heller ikke at disse plaggene er ungdommens favoritt.. ville ikke gått med det selv. noe av det kanskje men det virka litt gammeldags og veldig baggy.

Skrevet

Der var det mye jeg fikk lyst på, og føler ikke at det gjør noe selv om jeg snart er 24, hehe.. Man går jo i det man liker og føler seg vel i, det viktigste er jo at du liker klærne og at de passer til kroppen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...