Karamba Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Skal til Oslo om et par uker. Vil da ta en tur innom Exit for å kjøpe noen klær til dattera mi på 10 år. Noen som vet om en Exit-butikk i Oslo med klær opp til 16 år? Hjemme hos oss har de kun opp til 10 år og det synes jeg blir litt knapt å kjøpe nå. På forhånd takk!
Gjest HB Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Den eneste Exit-butikken jeg vet om i Oslo er på Byporten, men jeg tror nesten ikke de har så store klær. Er sjelden innom og ser i så fall etter klær til en 2-åring, så jeg skal ikke si noe for sikkert. Kan du ikke ringe å spørre dem? Ellers finnes det en Exit-butikk på Lillestrøm som jeg nesten heller tror har så store størrelser, men det er jo et stykke utenfor Oslo. Hilsen Lille meg
Karamba Skrevet 15. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2006 Jo, jeg kan jo alltids ringe dem. Takk for svar!
Lourdes Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Det er EXIT i Asker også. Den på Byporten går også bare opp til 10 år. Fant ingenting til stesønnen på 9 år. Heldigvis er det en skikkelig kul butikk med bare klær til gutter 8-16 år i første etasje der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå