Gå til innhold

Jeans til oss med hofter og rumpe

Anbefalte innlegg

Gjest Nattblomst
Skrevet

Mine favoritter så langt er Lee Leola og Lee Cade Patch. Koster 799,- per bukse på JC, BikBok el. Carlings.

Jeg kan bare glemme å finne jeans som sitter pent på meg på f.eks H&M, Cubus, Vero Moda. Har en gammel ONLY-jeans som er grei, men ikke mer enn det. (Bruker den helst ikke.)

Ønsker tips om andre jeans som får en formfull figur til å se fantastisk ut! (Gjerne med rumpeløft-effekt og sånt!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jewg kjøpte på HM (ja, HM!!!) på lørdag. I den nye jeans-kolleksjonen har de en som heter Original, eller noe slikt, og den satt som et skudd og gjør at rumpe og lår ser mindre ut! :klappe: 398,- Prøvde også modellen Loyal, og den satt også veldig fint, men var ikke helt det jeg var ute etter der og da.

Skrevet

Buksene på HM finnes vel bare opptil 34-lengde, gjør de ikke? Jeg behøver 36-lengde, og det har jeg aldri sett på HM.

Hvordan er Lee Leola og Lee Cade Patch i livet? Jeg må ha bukser som ikke er så veldig lave i livet :sjenert:

Skrevet

Jeg har funnet favorittbuksene mine på Ellos av alle steder. Jeans fra merket joelle passer perfekt på meg som har smal midje, stor rumpe og lår.

Skrevet

Elsker Vila buksene, de sitter veldig bra på formfulle jenter :) har 5 par eller noa. veldig glad i de :)

• 2 måneder senere...
Gjest Nattblomst
Skrevet

Jeg må spise ordene mine i første innlegg.

Fant en jeans i modellen Star på H&M som satt veldig greit. Fin hverdagsbukse!

Skrevet

Jeg liker godt buksene fra Mexx. De sitter fint både over rumpen og lårene. Var på salg igår og fikk meg to fine jeans for 350,- stk. :)

Skrevet (endret)

House of Dereon og Apple Bottoms skal visst være veldig bra til damer med former. Smale i livet og store rundt hoftene.

Endret av Latee
Skrevet (endret)

Nudie (mod. long john), 7 for all mankind, Chip & pepper, Levis (den nye slimfit mod. husker ikke mod. navnet), også fant jeg en helt utrolig pen jeans på Tatler, men husker ikke hva den heter.... Disse er ihvertfall jens som sitter pent på meg som har hofter og rumpe :) Og de buksene jeg mener er heller ikke veldig lave på livet. (litt selvfølgelig men...) :)

I slutten av mnd blir det ny Nudie på meg ihverfall :) Kjempe fin!

Endret av GoldenGlow
Skrevet
Jeg må spise ordene mine i første innlegg.

Fant en jeans i modellen Star på H&M som satt veldig greit. Fin hverdagsbukse!

Jeg har også en Star-bukse som jeg er godt fornøyd med, faktisk en av yndlingsbuksene mine. (Den er bare fryktelig trang når den er nyvasket.)

For et par år siden fant jeg et par bukser på Blend som satt utrolig bra, og tenkte at har jeg endelig funnet ut hvor jeg skal gå, men siden har jeg aldri funnet noe som var i nærheten av brukbart der... :roll:

Skrevet

Jeg sliter også med dette, har hofter og normal rumpe, men er veldig smal rundt livet og det passer dårlig sammen, kombinert med at jeg også er lav og trenger 30 i lengde.

Nesten håpløst å finne bukser, for det må være bukser som sitter på hofta, hvis ikke henger og slenger de rundt livet.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg liker Lee Cade Patch, Diesel Liv og mange av Only-buksene. Jeg er slank, men har definitivt timeglassfigur, og har funnet ut at disse passer godt til meg.

Skrevet
Jeg har også en Star-bukse som jeg er godt fornøyd med, faktisk en av yndlingsbuksene mine. (Den er bare fryktelig trang når den er nyvasket.)

For et par år siden fant jeg et par bukser på Blend som satt utrolig bra, og tenkte at har jeg endelig funnet ut hvor jeg skal gå, men siden har jeg aldri funnet noe som var i nærheten av brukbart der... :roll:

Jeg har også star og det er favorittbuksa mi! :)

Skrevet

Åssen er str i den Star buksen?

Skrevet
Åssen er str i den Star buksen?

Tja.. helt normal.. Det er ikke noe stretch, så jeg må liksom vrikke den på meg :) MEN når den først er på ser den bra ut. Jeg har str 28 i denne, mens jeg til sammenligning har 27 i diesel liv. Tror kanskje at diesel liv er litt store i størrelsen, mens star er mer normal.

Synes forresten at diesel liv mister fasongen veldig raskt.. Var kjempefornøyd med den i begynnelsen, men nå må jeg si at h&m star er MYE bedre. Billig er den også!

Skrevet

Jeg trenger vel 34 eller 35" bukse. Finnes det noen butikker som fører merker som går så høyt opp i str.?

Jeg er veldig pæreform, og bruker BARE skjørt/kjole, fordi jeg har gitt opp letinga etter den perfekte jeansen.

Skrevet (endret)
kombinert med at jeg også er lav og trenger 30 i lengde.

Kjøp 32 hvis du ikke finner bukser i 30, og få dem lagt opp! Det koster vanligvis 100 kr. Be om at de ikke skal klippes av eller legges rett opp, men at den originale sømmen skal vises nederst (de har nemlig en måte å gjøre det på hvor det overhodet ikke vises at buksene har blitt lagt opp, og det er jo særlig viktig når det dreier seg om jeans).

For øvrig har jeg god erfaring med Acne - det er ikke akkurat et billig merke, men sitter som støpt på meg som både har hofter og rumpe, så da betaler jeg gladelig. :)

Endret av bada
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg er også en av de som ofte ender opp i skjørt fordi det er så vanskelig å finne bukse. Jeg MÅ ha ny bukse nå. Er slank, men syns mange bukser enten strammer over rumpa eller henger og slenger rundt lårene (syns ikke det er så fint når det gjelder olabukser). I bukser med mye stretch ser det ut som jeg har blitt stappa inn i et pølseskinn. Men skal snart ut på jakt, og tar med meg noen av tipsene (selv om noen av dem muligens er mest beregnet på jenter både formfull rumpe og lår?)

Skrevet
Jeg trenger vel 34 eller 35" bukse. Finnes det noen butikker som fører merker som går så høyt opp i str.?

Jeg er veldig pæreform, og bruker BARE skjørt/kjole, fordi jeg har gitt opp letinga etter den perfekte jeansen.

H&M`s Star går opp til str 34 ser jeg! Kan jo hende den er noe?

Skrevet
Kjøp 32 hvis du ikke finner bukser i 30, og få dem lagt opp! Det koster vanligvis 100 kr. Be om at de ikke skal klippes av eller legges rett opp, men at den originale sømmen skal vises nederst (de har nemlig en måte å gjøre det på hvor det overhodet ikke vises at buksene har blitt lagt opp, og det er jo særlig viktig når det dreier seg om jeans).

For øvrig har jeg god erfaring med Acne - det er ikke akkurat et billig merke, men sitter som støpt på meg som både har hofter og rumpe, så da betaler jeg gladelig. :)

Takk for tipset !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...