Gjest Husmor Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Okey, nå er det bare å kaste utvaskede sloggi-truser. Har vært og handlet nytt sexy undertøy (sort underkjole, g-strengtruse, hofteholder og hoftestrømper). Skal på julebord m/ overnatting på hurtigruta med mannen min + overnatting på hotell i storby etterpå. Vi trenger å piffe opp sexlivet. Med ungemas i flere år, husbygging og stress på jobb har det vært null sex det siste året. Skal glattbarbere legger og mus, ha på god parfyme og servere han noen glass sjampanje.Tror det skal bli ornings på sakene da. I storbyen kan vi jo dra innom en sexbutikk og handle litt utstyr til kvelden på hotellet (aner ikke hva). Er det mer jeg kan gjøre for å forføre han i lugaren? Tips til hva bør jeg handle av utstyr (Kondomeriet)?
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Gøy!! :-D Synes det høres ut som du har tenkt på det viktigste, jeg. Hva med, litt seint på kvelden, at du hvisker til ham (eller noe slikt) at du ikke har truser på? (Du tenger jo ikke gå truseløs hele kvelden, stikk ned til lugaren litt utpå, og ta dem av, el.l.) Er ikke mann selv, men har hørt at det pleier å funke, da gir du ham et hint om at han har noe i vente når festen er over? Samtidig er det litt småfrekt, men ikke FOR frekt, og så kan han se på deg mens du prater med andre menn, mens han vet at du er naken under kjolen - ?
Gjest Onsdagsgjest denne gang Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Skulle ønske jeg hadde en kone som var bare ørlite opptatt av kos og sex. Det hadde vært julegaven det
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Skulle ønske jeg hadde en kone som var bare ørlite opptatt av kos og sex. Det hadde vært julegaven det ← Alle kvinner har det i seg. Men ikke alle er sammen med perosner som får det fram i dem.... Har du tenkt på det?
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 hmmm Null sex siste året? Og så planlegger du det helt store sånn plutselig? Du får passe deg så du ikke skremmer vettet av fyren - eller bygger opp altfor store forventninger. Sexy undertøy og godt stell er sikkert fint - men sats på å ha en hyggelig aften og kose dere først, og vær sikker på at mannen er med på notene før du drar fram altfor avansert leketøy. Med mindre du VET at mannen din liker sånt. Han kan jo bli helt overveldet, stakkars fyr Ha det fint!
hardcore Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Dette høres bra ut TS, morro når den ene parten tar så initiativ til en skikkelig helaften!
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Trådstarter her: Jada, hele sexprosjektet kan kanskje gå til helvete. Er klar over det. Kan hende vi blir sure på hverandre for et eller annet, han blir dritings og ikke får ståpikk, jeg får skikkelig nedtur fordi opplegget ikke svarer til forventningene etc, etc. Men jeg syns det er verdt å prøve å få til noe, har ingenting å tape. God ide at jeg tar av trusa utpå kvelden.
Gjest Gjesta Skrevet 16. november 2006 #8 Skrevet 16. november 2006 Trådstarter her: Jada, hele sexprosjektet kan kanskje gå til helvete. Er klar over det. Kan hende vi blir sure på hverandre for et eller annet, han blir dritings og ikke får ståpikk, jeg får skikkelig nedtur fordi opplegget ikke svarer til forventningene etc, etc. Men jeg syns det er verdt å prøve å få til noe, har ingenting å tape. God ide at jeg tar av trusa utpå kvelden. ← *fnis* ja det pleier alltid å hjelpe hvis man vil ha sex (sorry fjollekommentar, jeg har sovet dårlig)
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #9 Skrevet 16. november 2006 Evelina, du vet vel at det finnes truser man ikke trenger å ta av for å ha sex? (Det dumme er at de sikkert bare går opp til i str 36, mao jeg får dem bare opp til knærne). TS
Gjest Gjesta Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 Evelina, du vet vel at det finnes truser man ikke trenger å ta av for å ha sex? (Det dumme er at de sikkert bare går opp til i str 36, mao jeg får dem bare opp til knærne). TS ← hi hi ja jeg har hørt om dem, men jeg får heller ikke på meg str 36 *fnis*
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #11 Skrevet 16. november 2006 hmmm Null sex siste året? Og så planlegger du det helt store sånn plutselig? Du får passe deg så du ikke skremmer vettet av fyren - eller bygger opp altfor store forventninger. Sexy undertøy og godt stell er sikkert fint - men sats på å ha en hyggelig aften og kose dere først, og vær sikker på at mannen er med på notene før du drar fram altfor avansert leketøy. Med mindre du VET at mannen din liker sånt. Han kan jo bli helt overveldet, stakkars fyr Ha det fint! ← Festbrems!!!
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #12 Skrevet 16. november 2006 Tenkte også på at jeg ville droppet dette med sex-butikken! Det holder lenge med bare deg i noe sexy undertøy og med glimt i øyet;)
Gjest Shoreh Skrevet 16. november 2006 #13 Skrevet 16. november 2006 Du har ikke barbert leggene eller underlivet det siste året? Og nå skal du ta igjen for et helt år uten sex på en kveld- det er dømt til å mislykkes.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #14 Skrevet 16. november 2006 Hvem har sagt at jeg ikke har barbert legger og underliv det siste året? Joda, her barberes det stadig, bla pga av mitt eget velvære. ts
Gjest Shoreh Skrevet 16. november 2006 #15 Skrevet 16. november 2006 I hovedinnlegget ditt hørtes det ut som om det ikke hadde vært gjort siden Bondevik var Statsminister Men jeg står fast på det jeg sa om at det kommer til å bli mislykket med så mye planlegging og forventning.
hardcore Skrevet 16. november 2006 #16 Skrevet 16. november 2006 (endret) Men jeg står fast på det jeg sa om at det kommer til å bli mislykket med så mye planlegging og forventning. ← Pshsh. Bullshit! Det kan bli utrolig bra sex av å planlegge godt, samme som det kal bli utrolig bra uten planlegging. Endret 16. november 2006 av hardcore
Gjest Shoreh Skrevet 16. november 2006 #17 Skrevet 16. november 2006 Ser for meg at det blir mye fikling med batterier
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #18 Skrevet 16. november 2006 Det stemmer desverre, Shoreh. Vi har ikke hatt sex på veldig lenge. Som sagt er vi begge i full jobb, vi har små unger og bygger hus. I hverdagen er vi trøtte og slitene når ungene er i seng, og det ender med at jeg legger meg før mannen min. Orker rett og slett ikke sex. I tillegg har en av ungene senga si på vårt soverom, så vi har liten plass til privatliv. Men mener du seriøst at jeg ikke skal planlegge noe når vi endelig er alene? Mener du det er lurest å kjøre på med slitt sloggytruse og ubarberte legger? Heldigvis er jeg så erfaren at jeg ikke orker å høre på de gode rådene dine. TS
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #19 Skrevet 16. november 2006 Det stemmer desverre, Shoreh. Vi har ikke hatt sex på veldig lenge. Som sagt er vi begge i full jobb, vi har små unger og bygger hus. I hverdagen er vi trøtte og slitene når ungene er i seng, og det ender med at jeg legger meg før mannen min. Orker rett og slett ikke sex. I tillegg har en av ungene senga si på vårt soverom, så vi har liten plass til privatliv. Men mener du seriøst at jeg ikke skal planlegge noe når vi endelig er alene? Mener du det er lurest å kjøre på med slitt sloggytruse og ubarberte legger? Heldigvis er jeg så erfaren at jeg ikke orker å høre på de gode rådene dine. TS
Gjest Shoreh Skrevet 16. november 2006 #20 Skrevet 16. november 2006 Det er forskjell på å planlegge litt og å inngå i rollen som Dominatrix for en kveld. Hvorfor ikke beholde stilen hele året gjennom? Må man bruke slitt Sloggi selv om det er hverdag?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå