Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Er det noen som bruker GIMP? Lasta det ned i går men det virket litt vanskelig... noen tips? er dette et greit program??
Malama Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Ja... bruker det. Eller, mer korrekt, min forlvoede bruker det, og jeg bruker det sånn litt når det er småring jeg skal gjøre, men jeg driver ikke med mye bilderegigering da, så jeg er slett ingen avansert bruker. Ettersom jeg ikke har brukt noe særlig annet (aldri rørt photoshop, som vel er alternativet?) så vet jeg ikke om det er vanskelig i forhold eller ei, men utifra det jeg har lest (og blitt fortalt av min kjære) er det et godt program (og dessuten lovlig gratis) Og jeg synes at det lille jeg bruker det, så er det alle fall greit og logisk. Selve installasjonen derimot syntes jeg var forvirrende, men det tok han seg av.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Jeg har det på maskina, men har nesten ikke brukt det da jeg synes det er tungvindt
Gjest gjesta Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Jeg bruker det, og er veldig fornøyd med det nå. Men det er litt komplisert å lære seg dessverre. Men når alternativet er å bruke masse penger på Photoshop er det et enkelt valg for meg.
Gjest Reven Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Photoshop er ikke helt enkelt å lære seg, det heller.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Noen som har nedlastingslinken til Gipm?
Gjest Reven Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 http://www.gimp.org/ Velg operativsystem i stolpen til venstre.
*Butterfly* Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 Har det på dataen, men bruker heller Photoshop.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #9 Skrevet 16. november 2006 Prøvde å laste ned Gimp, men forstår ignenting. Hvordan og hva? Har IE.Windows.?
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 Gjest : du må laste ned den gtk fila FØRST så pakker du ut programmet etter det er lasta ned.
Gjest -eline- Skrevet 16. november 2006 #11 Skrevet 16. november 2006 Gimp er et helt greit program, hvertfall så lenge man ikke er vant til Photoshop... Jeg merket i hvertfall forskjellen da jeg skulle gå tilbake å bruke Gimp etter å ha brukt Photoshop i etpar år, programmet virket jomen meg bedre før... Men, det er jo himmelvidd forskjell i pris, så skal man bare bruke det til enkel bildebehandling så er Gimp finfint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå