Spirito Skrevet 15. november 2006 #1 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg leter etter strømpebukser som er pene nok til skjørt, tykke nok til noen minusgrader og inneholder nok ull til at man ikke fryser ihjel og er klam om hverandre. Jeg har lett i alle butikkene rundt her, men alle såkalte ullstrømpebukser inneholder jo hauger med akryl og nesten ikke noe ull i det hele tatt! Hvorfor er det bare Janus-stillongser som inneholder 100% ull? Jeg kan jo ikke gå med det til skjørt! Hvis noen vet hvor sånt kan kjøpes blir jeg veldig glad! Har selvfølgelig ti tonn i skapet, men de er for små. Men det har ihvertfall eksistert før i tida! Noen må da ha det nå også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 15. november 2006 #2 Del Skrevet 15. november 2006 Oi dette leter jeg også etter. Må følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 15. november 2006 #3 Del Skrevet 15. november 2006 Ifjor kjøpte jeg ullstrømpebukser på Lindex. Disse er vel rundt 70% ull, gode og varme. Favoritten er derimot en i merinoull fra Woolford. Tynnere enn de fra Lindex, men veldig varme... og dyre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UME Skrevet 15. november 2006 #4 Del Skrevet 15. november 2006 kor mykje koster det for woolford strømpebukser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 15. november 2006 #5 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg har kjøpt noen på Popin, det er ull med bomull på innsiden.. Kjempegode Finnes i svart, hvit og grå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #6 Del Skrevet 15. november 2006 Kjøpte noen på vita (av alle steder) for noen år siden, som var veldig fine! De kostet ca 100,- og reddet vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 15. november 2006 #7 Del Skrevet 15. november 2006 kor mykje koster det for woolford strømpebukser? ← Dessverre husker jeg ikke hva jeg betalte for min, det er et par år siden jeg kjøpte den. Jeg antar at de sikkert ligger på rundt 400 kroner +-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 17. november 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg har kjøpt noen på Popin, det er ull med bomull på innsiden.. Kjempegode Finnes i svart, hvit og grå. ← Med bomull på innsiden forsvinner liksom hele poenget. Bomull blir kaldt når det blir fuktig, mens ulla holder på varmen selv om man skulle bli svett eller tråkke i en søledam. Jeg har forresten funnet ut at SparKjøp (av alle ting...) har strømpebukser med 55% ull, 30% silke, 13% nylon og 2% elasthan. Siden silke både er varmt og mykt, tror jeg jeg skal prøve meg på disse! De koster riktignok 199, men det får bare være. Der har de ulltrøyer i brunt også, så det skal jeg også kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #9 Del Skrevet 18. november 2006 Skriver under på at Woolford sine i merinoull er kjempedeilige! Og ja, de er dyre, men så holder de også lenge, tror jeg har hatt mine i 4-5 år i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UME Skrevet 18. november 2006 #10 Del Skrevet 18. november 2006 Har fått meir og meir den innstillinga at det er bedre å betale meir og heller få skikkelig kvalitet. Skal jaggu meg gå å kjøpe meg woolford strømpebukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #11 Del Skrevet 18. november 2006 Kjøpte akkurat ullstrømpebukse på cubus. Er kjempefornøyd! Det er 70% ull i dem, og i beige, sort, hvitt. Med og uten riller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Comfy. Skrevet 20. november 2006 #12 Del Skrevet 20. november 2006 Bruker grå eller sorte ulltights som går ned under ankelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. november 2006 #13 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg har kjøpt noen på Many jeg da, de er veldig varme, men vet ikke om det er ull eller hva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celiclya Skrevet 20. november 2006 #14 Del Skrevet 20. november 2006 Hvor kjøpes woolford strømpebukser da? Jeg leter også etter ull-strømpebukser, ikke minst i BRUNT men det er visst umulig å få fatt i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 21. november 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 21. november 2006 Hvor kjøpes woolford strømpebukser da? Jeg leter også etter ull-strømpebukser, ikke minst i BRUNT men det er visst umulig å få fatt i... ← SparKjøp har. http://www.sparkjop.no/default.asp?ItemGroup=DameSokkeStr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 17. februar 2007 #16 Del Skrevet 17. februar 2007 Dytter denne litt oppover jeg.. Noen som har flere tips til hvor man kan få tak i tykke, pene strømpebukser. Er ikke ute etter bare sorte/hvite/grå, men gjerne andre farger også, og kanskje litt mønster/riller/etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. februar 2007 #17 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg kjøpte en lilla strømpebukse på Cubus for en stund siden. Den har riller, og er av ull. Koster 150 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 17. februar 2007 #18 Del Skrevet 17. februar 2007 Må bare skrive under på at wolford sine er kjempegode, jeg har kjøpt to stykker (sort og grå) og kunne også tenkt meg kremfarget og brun. Jeg betalte 329 kroner per stykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 17. februar 2007 #19 Del Skrevet 17. februar 2007 I første etage på Steen og Strøm i Oslo har de en stor strømpeavdeling. Mener jeg så strømpebukser i ull da jeg var innom i dag. Kan jo være et greit sted å sjekke hvis man er i Oslo en dag. Tror også at Stene R i Fredrikstad har en del Wolford-produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 18. februar 2007 #20 Del Skrevet 18. februar 2007 Nederst i Bogstadveien i Oslo er det en Wolfordbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå