Gå til innhold

"selvopptatt" om vinteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste ukene har jeg fått veldig interesse for velværeprodukter - jeg har vel også brukt 1500-2000 kr av min beskjedne lønn til å investere i ny hudpleieserie, aromaterapiprodukter og kosttilskudd. I tillegg har jeg satt av penger til nye klær... Til å være en person som ikke bruker sminke daglig og aldri egentlig har vært særlig opptatt av sånt er dette påfallende. Selv tror jeg det har å gjøre med at jeg prøver å finne en måte å trives med vinteren på. Jeg jobber mye inne, og har de siste to årene bodd lengre nord enn der jeg vokste opp, så jeg merker mørket bedre.

Om sommeren har jeg dessuten de siste årene holdt på å "pusse opp" en hage. Jeg har blitt mer opptatt av økologi og trivsel, tror jeg. Flytter jeg rett og slett fokus over fra hagen og på meg selv nå når alt fryser? At kroppen er vinterhagen, liksom? Hihi. Ikke for det, jeg trives med det. Men det ER altså påfallende. Er det andre som bruker mer tid på egenpleie nå om høsten/vinteren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får tørrere hud på vinteren iallefall, så jeg kjøper mer fuktighetskremer. Og så bruker jeg mer sminke, for ikke å se så bleik ut. Og mer lypsyl....

Skrevet

Om sommeren ser man jo rimelig bra ut uansett, ihvertfall etter å ha fått litt farge. Om vinteren, derimot...urgh... Skummetmeksfarge, tørr hud, flatt og elektrisk hår......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...