Gå til innhold

Adobe Photoshop Elements

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har brukt denne .

Jeg tar klipper ut luen og drar den over på julekortet og plasserer den der jeg vil ha den.

Ja, denne bruker jeg også!! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg får ikke linken din til å virke.... :sur:

Søk i www.google.no og søk på nisselue under bilder. Der dukker begge disse som er linket til her...;) + enda noen...

Skrevet

:hoppe:

Nå klarte jeg med 2 lag og greier!!! Så stolt av meg selv!! :Nikke:

Dere er virkelig gode å ha...:):klem:

Skrevet

Så du bruker kun ansiktet og setter på nisselue? Jeg har aldri prøvd meg på dette før men det kunne jo være kult å sette på en nissekropp også... er det vanskelig? Noen tips om hvor en kan finne nissekropper som kan brukes?

Skrevet
Så du bruker kun ansiktet og setter på nisselue? Jeg har aldri prøvd meg på dette før men det kunne jo være kult å sette på en nissekropp også... er det vanskelig? Noen tips om hvor en kan finne nissekropper som kan brukes?

Prøv å google nisse, det må vell dukke opp noe brukbart der.

Skrevet

Ja, jeg skal ha nisseansikt av hele familien, og leter etter "strekmenn"-kropp, jeg da...;) Har prøvd å google det, men finner ikke... :forvirret: Noen som vet hva disse strekmennene heter på engelsk?

Denne typen her: strekmann

Skrevet
Ja, jeg skal ha nisseansikt av hele familien, og leter etter "strekmenn"-kropp, jeg da...;) Har prøvd å google det, men finner ikke... :forvirret:  Noen som vet hva disse strekmennene heter på engelsk?

Denne typen her: strekmann

Men kan du ikke bruke den da? Hvis ikke så kan du se på bildefilene i paint, innbiller meg at det er mange slike i forskjellige former og fasonger der.

• 2 uker senere...
Skrevet

:grine:

Vært mye i det siste, har derfor ikke kunnet bli helt ferdig med julekortene mine... :forvirret:

Skulle på igjen i kveld, men klarer det plutselig ikke... :overrasket::overrasket:

Husker rett og slett ikke hva jeg har gjort... :sur:

Jeg skal altså sette på en nisselue på et ansikt. Lue og ansikt må selvfølglig passe i størrelsen, så da jeg gjorde det for litt siden, klarte jeg å justere aniktet fram og tilbake (i størrelse!) til jeg fant størrelsen som passet luen og omvendt. Nå klarer jeg ikke justere bildene om hverandre... :sur: Ikke forklare skikkelig heller... :grine:

Noen som skjønner hva jeg mener?

Jeg hentet opp et bilde, lagde det som lager 1, hentet opp nisseluebildet, lagde det som lager 2 - DET GÅR IKKE!!! :grine:

Skrevet

Skal prøve å hjelpe deg uten å ha programmet her: Men når du har nisselua oppe, og trykker movetool (tror det er det) får du ikke da en stiplet linje runde bildet som går an å dra i med musa for å justere størrelsen?

Skrevet
Skal prøve å hjelpe deg uten å ha programmet her: Men når du har nisselua oppe, og trykker movetool (tror det er det) får du ikke da en stiplet linje runde bildet som går an å dra i med musa for å justere størrelsen?

:Nikke: ...men jeg vil justere ansiktet under lua litt også...:klø:

Den lar seg ikke justere... :sur:

Skrevet
:Nikke: ...men jeg vil justere ansiktet under lua litt også...:klø:

Den lar seg ikke justere... :sur:

da må du velge det lager, for så å justere på samme måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...