Karamba Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Har en onkel som har hjulpet oss en del med oppussing av huset. Han har jobbet i huset vårt i ca 30 timer totalt. Har lyst til å kjøpe en gave til han som takk for hjelpen, men er helt tom for idèer. Noen som har forslag til både gave og hvor mye vi skal gi for? På forhånd takk!
liv Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Hør med kona/kjæresten om han har det, kanskje det er noe han trenger!
Karamba Skrevet 16. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2006 Ja, har planer om å gjøre det, men er sånn i tvil om hvor mye vi skal gi...
juliannae Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 En flaske god konjakk, det liker onkler;)
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 En flaske god konjakk, det liker onkler;) ← Skulle til å foreslå det jeg også. Og evt. en god vinflaske hvis han er glad i det.
liv Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 vet ikke hvor mye dere bør kjøpe for jeg, økonomien er jo ofte litt begrenset i disse jule og etableringstider... 3-500 om økonomien tillater det?
Karamba Skrevet 16. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2006 En flaske god konjakk, det liker onkler;) ← Det er jo en idè det, ja..
Karamba Skrevet 16. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2006 Kom gjerne med flere forslag...
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #9 Skrevet 16. november 2006 Hva interesserer han seg for? Kanskje et gavekort på en opplevelse? (Kino, teater, fotballkamp, konsert...) Hadde vært litt lettere om du skrev litt hva han driver med på fritida.
Gjest Madam Felle Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 Jeg ville gitt han for minst 1000 kroner, for han har tross alt jobbet i ca 30 timer. En tømrer/maler tar ca 300-400 kroner timen, så dere har jo da spart mye på at han ahr gjort jobben. En kurv med masse godt i, som sjokolade, vin, en flaske sprit/konjakk, kaffe og andre ting du vet han liker.
Karamba Skrevet 16. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 16. november 2006 Jeg ville gitt han for minst 1000 kroner, for han har tross alt jobbet i ca 30 timer. En tømrer/maler tar ca 300-400 kroner timen, så dere har jo da spart mye på at han ahr gjort jobben. En kurv med masse godt i, som sjokolade, vin, en flaske sprit/konjakk, kaffe og andre ting du vet han liker. ← Ja, jeg er i grunnen enig i det. Dersom jeg hadde kjøpt konjakk til ham så ville jeg gitt han noe utenom og. F.eks. gavekort på Big Horn eller en annen restaurant kanskje... Lurte på rundt 1500-2000 kr God idè med kurva.
Karamba Skrevet 16. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 16. november 2006 Hva interesserer han seg for? Kanskje et gavekort på en opplevelse? (Kino, teater, fotballkamp, konsert...) Hadde vært litt lettere om du skrev litt hva han driver med på fritida. ← Han interesserer seg for motorsykler, men utstyr til det er jo så dyrt! Dessuten så har han det meste. En annen ting jeg har vurdert er å gi et reisegavekort, men jeg vet ikke helt... Skal ikke være lett dette her...
monikabrx Skrevet 16. november 2006 #15 Skrevet 16. november 2006 Hvor mye du skal gi? Følg hjerte og lommeboka. Har du råd og lyst, så gi for 2-3000.- Er det snaut med penger, kan du fint gi en flaske vin.. Onklen din blir sikkert kjempeglad fansett,forde du viser att du setter pris på att han har stilt opp. Der ER faktisk tanken som teller..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå