Gjest Deception Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Har noen her inne erfaringer med hårprodukter fra Graham Webb? Jeg har leave-in-kremen fra Vivid Color-serien, og er veldig fornøyd med den, så jeg lurer på om jeg skal teste shampo og balsam derfra, også? Prisen var heller ikke så ille; leave-in-en kostet 165 hos Nikita. Og produktene får generelt positive anmeldelser hos MUA. Jeg lurer i første rekke på enten Vivid Color eller Heat Response-serien.
Gjest Deception Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Siden ingen visste noe, og siden jeg har tålmodighet som en treåring, gikk jeg innom en frisør og kjøpte shampo og conditioner i Vivid Color-serien. I morges testet jeg dem for første gang, og så langt er inntrykket positivt. Shampoen skummet ganske bra, men håret ble ikke en eneste stor stålull-vase etterpå, og en omgang var nok til at håret føltes rent. Balsamen var veldig konsentrert, og en bitteliten mengde var nok til at håret mitt føltes superglatt. Etter føning (med samme leave-in; har brukt den i kanskje en måned nå) så håret blankt ut, men ikke for flatt. I tillegg lukter produktene nøytralt, men rent (ikke frukt-helvete).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå