Gå til innhold

Vannskjolder på glass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får jeg vekk sånne gråhvite vannskjolder på glass? Zalo og oppvaskmaskin hjelper ikke... :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sun Oppvask + Sun glansemiddel.

Etter noen år vil vanlige kjøkkenglass bli grå, da er det bare å kjøpe nye. Krystall bør vaskes for hånd med krystallsoda.

Endret av Shoreh
Skrevet
Sun Oppvask + Sun glansemiddel.

Det hjelper ikke hos meg.

Jeg kjøper glass billig på IKEA og bytter ut når de blir skjoldete jeg.

Skrevet

Jeg har brukt Sun oppvask og glansemiddel, men det har ingen effekt. Noe annet jeg kan prøve? Det dreier seg om to vaser kjøpt på Ikea for under et år siden. De har knapt vært brukt, så jeg har ikke lyst til å kaste de.

Skrevet

Hvis det er hardt vann der du bor kan det hjelpe å fyllte salt i saltkammeret på oppvaskmaskinen.

Skrevet

Bor på Frogner i Oslo. Tror ikke det er hardt vann her...?

Skrevet
Bor på Frogner i Oslo. Tror ikke det er hardt vann her...?

Nei det er vel bare på Grünerløkka :ironi: he he he

Skrevet

Hvor får man kjøpt krystallsoda? Kanskje det går an å få en blomstervase i krystall fin igjen også...

Skrevet
Hvor får man kjøpt krystallsoda?  Kanskje det går an å få en blomstervase i krystall fin igjen også...

Vi har kjøpt i dagligvarebutikken. Vær obs på at det er krystallsoda du får med deg, og ikke kaustisk soda (etsende - egner seg ikke på glass). Jeg var stresset og tok feil en gang.

Info.: http://www.krefting.no/maler/system/visnin....cfm?webside=56 (samme som selger plumbo og nylonvask).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...