Gjest frustrert Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Har store problemer med Mozilla Firefox 1.5.0.7 om dagen på den stasjonære pc'n På den bærbare pc'n fungerer Mozilla Firefox perfekt. Når jeg prøver å gå inn på nettet så får jeg bare opp et vindu der det står at Mozilla ikke klarer å opprette kobling, eller noe i den duren. Internett Explorer fungerer på den stasjonære pc'n, men ikke tilfredsstillende. Har fått med meg at det er kommet en ny versjon av Mozilla, versjon 2.0, men den kommer visst ikke i drift før den 26/ 11. Lurer på om det kan være dette som roter det til på min stasjonære pc. Tips taes imot.
Gjest Reven Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Vet ikke helt hva problemet ditt er, men det høres ut som brannmuren din prøver å krølle det til for deg. Firefox 2.0 er foreesten ute, og fungerer helt utmerket hos meg. Hva du enn gjør: Legg ikke inn IE7.
Gjest frustrert Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Vet ikke helt hva problemet ditt er, men det høres ut som brannmuren din prøver å krølle det til for deg. Firefox 2.0 er foreesten ute, og fungerer helt utmerket hos meg. Hva du enn gjør: Legg ikke inn IE7. ← Ok. Kanskje jeg skal prøve å avinstallere Mozilla 1.5.0.7, for så å innstallere 2.0? Eller må jeg gjøre noe med brannmuren først, å i tilfelle hvordan gjør jeg det?
Gjest Reven Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Installer FF 2.0 først. Du må gjerne avinstallere først, men da kan det være lurt å eksportere favoritter osv først, og importere dem til FF 2.0 etterpå. Jeg tviler på om det er nødvendig å avinstallere. Det enkleste er å oppgradere til 2.0 på direkten. Brannmuren din fikser du etterpå. Den oppdager FF 2.0 som et nytt progam, og du får spørsmål om du vil tillate den å gå på nett. Lykke til!
Gjest frustrert Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Installer FF 2.0 først. Du må gjerne avinstallere først, men da kan det være lurt å eksportere favoritter osv først, og importere dem til FF 2.0 etterpå. Jeg tviler på om det er nødvendig å avinstallere. Det enkleste er å oppgradere til 2.0 på direkten. Brannmuren din fikser du etterpå. Den oppdager FF 2.0 som et nytt progam, og du får spørsmål om du vil tillate den å gå på nett. Lykke til! ← Skal gjøre som du sier. Samboer rister på hode av meg nå. Sitter her med 2 pc'er å prøver å løse problemet Tror han synes det så for voldsomt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå