Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne telefonen, og som kan fortelle litt erfaringer?

Er den veldig stor?

Lurer på denne vs W850i...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den er ikke kjempstor nei, helt vanlig i dagens størrelse på tlf. det er en veldig bra tlf, kan absolutt anbefales :)

Skrevet

:grine: Det er den telefonen jeg ønsker meg :grine:

Har hørt den er veldig bra, spesielt kameraet ;)

Skrevet

Sjekk forumet på Amobil. Der er det lange tråder om begge telefonene+tester og.

Sånn generelt sett er det vel to nokså like telefoner innvendig. Er du mest interessert i et bra kamera går du for K800i, er musikk mer din greie er w850i tingen.

Gjest graceland
Skrevet

K800i har knallbra kamera, og er en skikkelig profftelefon. Ingen designbombe akkurat, men helt ok. W850i er en walkmanmobil, med et spesielt design.

Jeg ville hatt problemer med å velge mellom de to, men hadde jeg måttet hadde jeg valgt K800i. Mest pga kameraet.

Skrevet

Jeg er godt fornøyd med denne telefonen. Jeg har alltid hatt Nokia før denne, så jeg kan ikke si noe om forskjellein til andre SE-telefoner. Ok kamera.

Den har plass til innstikkskort. Men, maks. størrelse på korttypen er 1GB for øyeblikket. Andre telefoner bruker kort som kan kjøpes med større kapasitet.

Skrevet

Har SE K800i selv og er STORFORNØYD!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg hadde "valget" mellom W810i og K800i da jeg skulle kjøpe telefon. Ble det første pga prisen (dette var i sommer). Hadde jeg valgt om igjen skulle jeg tatt K800i. Generelt en solid telefon med utrolig godt kamera (blitz!) pluss at den har en rimelig bra videospiller, om du tenker ta en lengre reise i nærmeste framtid.

Har ikke prøvd W850i selv, men det er nok mer en musikkspiller. Nå må det nevnes at K800i sikkert også fungerer greit som musikkspiller med et bra sett hodetelefoner. Den er jo litt større (?) men 850 er ikke sånn kjempeliten den heller.

Du blir nok garantert fornøyd uansett hva du kjøper :)

(Hadde jeg skulle valgt vilken som helst telefon i dag ville jeg valgt N73 fra Nokia. Men det er en annen sak...)

Skrevet

Nokia utgår. Fikk en 6280 som jobbtelefon, men liker den overhodet ikke.

Gjest graceland
Skrevet

Nokia er noe dritt. Masse feil, og gjennomgående elendig batterikapasitet. Jeg digger min Sony Ericsson. :enig_anim:

Skrevet

Enig i at Nokia 6280 suger. De har hatt MASSE feil på den, jeg kjenner ikke EN som har den og ikke har hatt problemer med den. Men jeg har enda ikke hørt om noen feil på N73. Den er lett og elegant, virker solid, bra kamera, bra videoavspiller, utrolig mye telefon for penga.

Jeg hadde masse nokia før (på Nokia 3330-tida ;)) men gikk over til Sony Erichsson. Hadde en K500i som hittil er min favorittelefon! Fordi den var blå med oransje lys på... :flau: Har nå en W810i, er fin den, men føles litt "billig". Pluss at man kan ikke spole fort i videoene, og det er litt irriterende når man sitter på buss og prøver å se en episode av noe, og det ringer inn en samtale man MÅ ta. Men en knallbra mp3-spiller er den. Så vil man ha en walkmantelefon, anbefaler jeg absolutt SE's w-serie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...