Gjest AGF Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Noen som har prøvd produktene fra Mary Kay serien? Hva synes dere om de?
MellonCollie Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Mamma bruker endel av produktene (fuktighetskremer, peeling o.l.) og er VELDIG fornøyd! Jeg lånte også sminkefjerneren hennes i serien, og synes den var så bra at jeg fikk låne den med hjem til meg Tror også produktene er ganske milde... vet at mamma må være forsiktig med hva hun bruker av kremer fordi hun har veldig sensitiv hud. Og tror det er en av grunnene til at hun falt veldig for denne serien.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Jeg var på MK party, og produktene sved og var utrolig parfymerte. Og jeg tåler vanligvis alt!
Gjest AGF Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Takk for svar! Grunnen til at jeg lurer er at jeg er blitt bedt om å være vert for et MK party, men er ikke sikker. Vil ikke inviterer venninnene mine og så er alle produktene skikkelig dårlige. Og billige er de heller ikke. Er veldig skeptisk til slike konsept, for jeg har en oppfatning at alt de sier er bare salgstriks og tull. Og vil ike at venninnene mine skal bli lurt. Men gjest, prøvde du noe av sminken deres?
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Mary Kay har bra produkter. Har sensitiv hud men er veldig fornøyd med MK. Er kresen på f.eks. dagkrem, problem med å finne produkter som gir nokt fukt uten at de blir "tunge". MK sin dagkrem er super. Ha lykke til med party. Og så er det jo så gøy.... Hørte første gang om MK for bare 2 mnd siden, men kommer nok til å bruke flere av produktene.
Gjest Tvilling Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Kjempebra serie, både hudpleie og sminkeprodukter kan absolutt måle seg med eksklusive merker som La Prairie og Dior. Dyre, ja, men så får vi kjøpe litt i gangen... Betalte over 1000 kr for min siste dagkrem i La Prairie serien, så blir jo Maty Kay sin rimelig i forhold.... Dessuten er MK sin dagkrem betydelig bedre for min hud enn andre merker jeg har prøvd.
Gjest Gjest_Smily_* Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Neida, produktene er slett ikke mye parfymerte. Jeg har sensitiv hud men tåler produktene veldig godt. Det beste merket jeg har prøvd, og jeg har prøvd mange. Ansikt peeling svir nok litt ja, men det skal det gjøre. Kremen jobber og tar bort de døde hudcellene. Huden blir rolig og fin etterpå. Anbefaler på det varmeste alle å prøve dette merket. Dessuten var partyet jeg var på utrolig morsomt. Kjekt at vi får prøve alle produktene og at vi får med det vi vil kjøpe samme dag. Lykke til med party - jeg kommer gjerne!!!
Parfumfreek Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Det finnes iallefall på Ebay ( i bøttevis) - for en slikk og ingenting ..
Gjest AGF Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 Greit å få svar på spørsmålene nesten ett år etter at jeg postet innlegget. Det ble nok ingen party på oss.
Gjest Wolfmoon Skrevet 8. november 2007 #10 Skrevet 8. november 2007 Nå er det jo en del relativt lange tråder om temaet "Mary kay" på forumet alt da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå