Gjest /Sofie Skrevet 2. februar 2003 #1 Skrevet 2. februar 2003 Vi skal gifte oss i juli, og trenger noen forslag til hva vi kan ha til forrett. Han liker ikke reker eller andre skalldyr, suppe vil vi ikke ha og ingen av oss er glade i røykelaks eller melon... Noen som har noen gode forslag til oss? /Sofie
Pip Skrevet 2. februar 2003 #2 Skrevet 2. februar 2003 Hmmm... vi skal ha reker på salatseng, vi... Men det går jo ikke da... Hm. Det var mange ting å ta hensyn til da... Hva med kylling, da? Kyllingbryst på salatseng er også godt!! Ellers kommer jeg ikke på så mye, gitt... :D
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2003 #3 Skrevet 3. februar 2003 Hei Dette er det vi skal ha: Hvit og Grønn Asparges med parmaskinke og hollandaissaus. Tiffany
fruenge Skrevet 3. februar 2003 #4 Skrevet 3. februar 2003 hvis du sier hva der skal ha til hoved, evt mellomrett og dessert er det enklere å gi deg tips. En meny bør stå til hverandre for en helhetlig komposisjon. Så kom med det andre dere skal spise så skal jeg se om jeg kan komme med tips.
Løven Skrevet 3. februar 2003 #5 Skrevet 3. februar 2003 Andebryst, kylling, gravet kjøtt, røkt kjøtt, vegetar, ost..... Bare noen eksempler jeg kom på i farta. Søk på matsidene på nettet så får du haugevis med ideer.
Liz Skrevet 3. februar 2003 #6 Skrevet 3. februar 2003 Vi skal ha kylling og avokadosalat med appelsin og basilikumdressing
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2003 #7 Skrevet 4. februar 2003 Hei ! Vi skal ha varmrøkt elg på tre forskjellige salater.. :D Har ikke smakt det, men det hørtes godt ut..... :oops: Zeta5 ...glemte å logge meg på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå