Gå til innhold

JAAAAAA! Barnehageplass!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vant lotteriet og får plass til gullungen i den familiebarnehagen vi ønsket oss. Det passer perfekt med tidspunkt for start, reisevei, miljø og det hele! :hoppe:

Nå "hater" sikkert mange meg, men vi er bare sååååå glade! I vår kommune står det nå "bare" 250 søkere igjen uten alternativ. Hadde jeg orket å være dagmamma, skulle jeg jammen ha bidratt med mitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggris! Og gratulerer!! Nå har jeg heldigvis ett års permisjon, men skal tilbake i jobb i januar. Her er det omtrent umulig å få plass utenom "hovedopptaket" i august, og selv da er det vanskelig... Så det blir nok å leite etter den berømmelige nåla i høystakken - nemlig en god dagmamma.

Skrevet

Hurra for dere - hadde det vært greiere med barnehageplass skulle jeg hatt minst to barn til!!

Skrevet

Grattis! Var like glad som deg da vi fikk plass til minstejenta i den barnehagen vi ønska oss. Må også si meg enig med det "far" skriver om å få flere barn. Vi har prata om flere barn, men siden det er så utrolig vanskelig å få barnehageplass er vi litt usikre hva vi skal gjøre. Her vi bor vokser ikke dagmammaer på trær heller....Må tenke på den litt til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...