Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med dama i 1,5 år. Vi har det utrolig bra når vi er sammen, men det er et avstandsforhold, så vi ser hverandre ca. hver tredje uke. Hun har en del kontakt med ekser. Hun forteller jo om disse eksene, så hun skjuler jo ingen ting. Det er 3-4 stk. hun har mer eller mindre jevnlig kontakt med. For et par dager siden snakket hun om at eksen hadde ringt henne på kvelden og de ble sittende å prate i 3-4 timer :sjokk: Og noen dager før det hadde hun besøkt en annen eks av seg, og de begynte å krangle.

Hun har levd et liv med mange korte forhold, og vært med på litt av hvert. Det gjør meg ingen ting. Det som plager meg litt er hvorfor hun har kontakt med så mange av disse hele tiden.

Er dette et faresignal jeg bør ta på alvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja nå BØR du tenke deg om, dette tyder på lite eller inntet selvbilde, ingen eller liten evne til stabile følelser men derimot unormalt behov for oppmerksomhet og bekreftelse.

Så viser hun mangel på respekt, på grensen til provosering.

Et råd: Er hun i huset, kast henne ut! Hun vil på sikt "koste mer en hun smaker" og tøye elle grenser om tøyes kan.

Skrevet
Ja nå BØR du tenke deg om, dette tyder på lite eller inntet selvbilde, ingen eller liten evne til stabile følelser men derimot unormalt behov for oppmerksomhet og bekreftelse.

Så viser hun mangel på respekt, på grensen til provosering.

Et råd: Er hun i huset, kast henne ut! Hun vil på sikt "koste mer en hun smaker" og tøye elle grenser om tøyes kan.

:overrasket::overrasket:

Det var da voldsomt!!??

Det MÅ jo bare være en spøk...

Det ER en spøk! :ler:

Jeg er verdens mest trofaste kjæreste. Kunne ikke falle meg inn å være utro mot kjæresten min - og jeg har heller ikke lyst på andre enn han. Virkelig ikke.

Allikevel: Den ene x'en min er min bestekamerat. Min nærmeste venn av alle. Vi har veldig mye kontakt.

En annen x var jeg i begravelse til for et år siden, og atter en annen x har jeg kontakt med av og til, og vil forsøke å treffe han en gang hvis anledningen byr seg pga. nå er det lenge siden jeg har sett han (han bor i en annen by).

Nelle

Skrevet
Har vært sammen med dama i 1,5 år. Vi har det utrolig bra når vi er sammen, men det er et avstandsforhold, så vi ser hverandre ca. hver tredje uke. Hun har en del kontakt med ekser. Hun forteller jo om disse eksene, så hun skjuler jo ingen ting. Det er 3-4 stk. hun har mer eller mindre jevnlig kontakt med. For et par dager siden snakket hun om at eksen hadde ringt henne på kvelden og de ble sittende å prate i 3-4 timer  :sjokk: Og noen dager før det hadde hun besøkt en annen eks av seg, og de begynte å krangle.

Hun har levd et liv med mange korte forhold, og vært med på litt av hvert. Det gjør meg ingen ting. Det som plager meg litt er hvorfor hun har kontakt med så mange av disse hele tiden.

Er dette et faresignal jeg bør ta på alvor?

Kort svar: Jeg hadde ikke godtatt det. Prøv å snu situasjonen og ring opp en av dine ekser i 3-4 timer. Vi får se hva hun sier til det. Latterlig oppførsel når hun i dag er sammen med deg og de er ekser av henne. Hun vil selvsagt beholde vennskapet og bla bla bla. Samtidig skal selvsagt du få beholde vennskapet med alle dine tidligere kvinnelige ekser. Det er vikig å huske på ;)

Gjest prestekrage
Skrevet

Har god kontakt med begge mine "store" exer jeg... Han ene er en av mine aller beste venner og sjelesørger....

Han andre har jeg barn med- i tillegg er jeg hans sjelesørger....

Og nei- hadde ikke hatt problemer dersom min type hadde hatt kontakt med sine exer... Jeg ble i sin til bestevenn med (daværende) types x dame....

HUSK: Det er fortiden som har gjort deg til den du er i dag!!!

Skrevet

Ja, dette er forkastelig. Kjæresten din bør ikke få ha noen venner i det hele tatt!

Skrevet

Jeg har fremdeles god kontakt med eksen min, uten at det ligger noe mer bak enn at jeg liker å være sammen med ham som en venn. For meg er det ikke noe rart med det i det hele tatt, men det kan jo kanskje også ha med at jeg kommer fra et litt mindre sted hvor det ikke skjer så altfor ofte at man blir kjent med nye folk. Synes egentlig ikke det er så veldig rart med ekser som ender opp som bestevenner etterpå, man bør jo like hverandres personlighet når man blir sammen, så hvis forelskelsen forsvinner er det ikke så rart at det er vennskap som blir igjen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...