Gå til innhold

Gjort klart en plass om babyen på siden min.Vil dere se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva synes dere foressten?Noen gode tips?

Skrevet

Tja, du kunne med fordel friske opp engelskkunnskapene dine. Bortsett fra det er ikke jeg den rette til å komme med tips angående innholdet. Jeg synes graviditetspreik er drepende kjedelig.

Skrevet

Her var det mange fine bilder, det må en hjemmeside ha for at den skal være interessant. :wink:

Skrevet

De bildene som ble tatt,ble tatt i dag da jeg bare var i huset og slang rundt om kring.Samboeren kom løpende etter meg med kamera og ville ta det første bildet av min voksende mage,som han bare elsker.

Jeg har jo tenkt å fylle siden opp med noen bilder av meg og ungene i mellomtiden,til babyen blir født.Jeg gleder meg veldig til jeg kan fylle opp siden med info og bilder av mitt nye mirakel.

Begynnelsen på siden er:

http://member.lycos.co.uk/merete26

Gjest *Perser*
Skrevet

Synes den var kjempe fin :P

Og fin mage du har fått mamsen ;)

Skrevet

Takk Perser.

Det er jo bare en begynnelse,men jeg skal holde mye på med den

Skrevet

Siden er vel tiltenkt venner og familie, og til det tjener den sin hensikt. Engelsken er ikke perfekt, men til denne hensikten trenger den heller ikke å være det, det er ikke alle som tar språk like bra, dessuten: øvelse gjør mester.

Plasseringen av bildene virket en smule rotete på meg, tenker da spesielt på de sidene der siden blir så bred at man ikke bare må rulle opp og ned, men også til siden. Så en liten ryddeaksjon for å få bildene mer jevnt plassert kunne etter min mening gjort seg. :wink:

Synes du har en grei start, tross alt er det jo ikke ment å være et faglig bidrag til hva det måtte være..

Synes forresten den buksa di så mektig behagelig ut. :wink:

Skrevet

Selvfølgelig skal jeg ta nye og bedre bilder.

Dette var jo bare for å vise familien i England.

Skrevet

Tobarns mor: Du spurte hva vi syntes om siden, og du ba om tips. At det hele var et hastverksarbeide, og at det skulle bedømmes deretter, sto det ingenting om i hovedinnlegget ditt. Jeg forholder meg til det jeg ser, og gir min vurdering ut i fra det.

Håper du får noen gode tips med tanke på design også. Selv synes jeg sidene virker utrolig rotete, men dette er kanskje noen av de tinga du har tenkt å rydde opp i?

Skrevet

Jeg trodde jeg allerede hadde skrevet dette,men det kom ikke opp.Så jeg skriver det en gang til.

Jeg refererte ikke til deg.

Du sa hva du mente,og var ikke Bitchy.

Skrevet

---

Jeg har slettet flere usaklige kommentarer i denne tråden. Har også valgt å slette innlegg som viser til disse usaklige kommentarene, selv om disse i seg selv ikke har brutt KGs regler på noe som helst vis.

Fint med saklig tilbakemelding i en tråd som denne, men ikke drittslenging.

Nala - moderator

---

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

slette slette slette slette slette

moderatorene skal......

svette svette svette svette svette

Milla :ler:

Skrevet

Vi har regler mot nedsettende og krenkende kommentarer her i forumet. Hva med å se på dem?

www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Hadde ikke Nala slettet de kommentarene hadde jeg eller en annen moderator gjort det.

Litt folkeskikk, og sletting unngås.

Skrevet

Siden var fin den! :) Kjempe fin idè å lage hjemmeside til slekt og venner fra andre land! Det ble/blir nok sikkert kjempe glade.

De setter nok pris på at du har skrevet så pass mye som det du gjorde!

Får følge med på graviditeten fra start til slutt over en sånn side.

(utenom temaet)

sandix, du sier "graviditetspreik er drepende kjedlig"? Hvorfor gidder du å bry deg i å trykke deg inn i dette rommet da? Skulle nesten tro du var missunnelig på Merete... say no more.

Skrevet

Dance: Det gikk fram av overskrifta at dette handlet om ei hjemmeside, og det temaet interesserer. Hvorfor tror du jeg er misunnelig på Merete?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...