Gå til innhold

må få ut lufta

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har blåst opp en mega stor gassballong (med sugerør) og får ikke ut lufta igjen, skulle bare teste hvor stor den blei.

Så nå har jeg en hjerteforma ballong som er større i volum en meg selv som sambo ikke må se. For den er til han, men ikke før om en mnd.

(han kommer hjem om 6 timer) :overrasket:

Går det virkelig ikke ann å få ut lufta av den??? :klø:

Edit: den er ikke så lett å gjemme :sjenert:

Endret av Minimi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehm. Du har lagd knute på den? Prøv å strekke i området der knuta er og hold fingrene mellom knuta og lufta så "enden" blir litt slakkere. Så er det bare å begynne å fikle med knuta... Men jeg lover ingenting, jeg har knapt blåst opp en ballong i mitt liv:-)

Skrevet

det er ikke noe knute der i det hele tatt, lufta gidder lissom ikke ut. Det er helt åpent der og jeg har satt inn sugerøret igjen for at lufta kan komme ut, men neida... :frustrert:

det er litt rart eller?

Skrevet

Prøv med støvsugeren, sett på et lite munnstykke. Vær forsiktig så du ikke ødelegger ballongen bare, prøv med lav effekt i begynnelsen.

Skrevet

funka dårlig med støvsugeren, men fant ut av problemet. Det var noe myk plast rulla sammen langt inni der som skal gjøre at lufta ikke går ut igjen, fikk dratt det ut med sugerøret å klipt den av, så nå siver lufta ut :)

Skrevet
funka dårlig med støvsugeren, men fant ut av problemet. Det var noe myk plast rulla sammen langt inni der som skal gjøre at lufta ikke går ut igjen, fikk dratt det ut med sugerøret å klipt den av, så nå siver lufta ut :)

Med andre ord, når du har blåst opp igjen ballongen til din kjære om en måned, så vil lufta bare sive ut igjen fordi du ødela den greia som holdt lufta inne. Eller? ;)

Skrevet (endret)

:ler: Måtte le når jeg leste innlegget ditt!

Håper du får blåst den opp igjen nå da - når den tid kommer!

Endret av Miloine
Skrevet

Da må jeg finne på noe skikkelig lurt noe sånn at lufta ikke går ut..

gummistrikk, lim, knute... tja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...