Gjest Minimi Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Noen vært her? Tenkte litt på å være der på nyttårsaften. Som en julegave til sambo. Noen som har vært der eller i Göteborg på nyttårsaften?
Gjest HB Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Min mann og jeg var der sommeren 2002 (kun to netter). Såvidt jeg kan huske var det et ganske bra hotell. Vi skulle i utgangspunktet på Liseberg, så det var ideell plassert i forhold til det. Men det var også grei gåavstand til sentrum. Har ikke vært i Göteborg på nyttårsaften, men jeg vil tror det er fin utsikt fra baren på toppen av hotellet. Hilsen Lille meg
Fru.U Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Jeg var der for noen år siden. Veldig fint hotell. Vi hadde vanlig dobbeltrom, jeg opplevde rommet vårt som over gjennomsnittet for dobbeltrom. Bra frokost og, ja, bar på toppen. Vannvittig utsikt, sikkert knall på nyttårsaften.
Goosebump Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Fantastisk hotell, med fantastisk utsikt. Koster 2-300 kr ekstra å få et Executive rom istedetfor vanlig dobbeltrom. Da har du rom nesten øverst, gratis pay tv/minibar, kommer sjokolade og aviser på rommet og henger badekåpe på badet:) Og man får spise frokost i restauranten på toppen. Sist gang vi var der så hadde vi et av designer rommene, litt annerledes innredet rom. Vindu inn til badet feks. Litt morsomt. Koster like mye som et executive rom (samme rettigheter) Å, nå fikk jeg også lyst å dra dit på nyttårsaften:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå