Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et halvt år siden traff jeg en mann ute som jeg fallt pladask for ved første øyekast. Syns han var så fantastisk flott og sexy. Alt var bare full klaff etter 4 år som single!

Etter 1 måneds dating ble vi da sammen, og jeg merket at følelsene jeg hadde da jeg traff han ebbet av. Lurte på om jeg var forelsket. Så han kun i helgene-men savnet han ikke noe særlig mer enn at alt var helt OK. Det var liksom helt greit å være sammen med han, men ikke noe sommerfugler i magen osv

Nå har vi vært i sammen i bare 4 måneder og for tiden kjenner jeg at jeg savner han mer enn noe annet. Vil bare være med han hele tiden og er liv redd for å miste han. Han sier at det bare er meg han vil ha,men likevell har jeg begynnt å bli veldig sjalu.

Jeg syns nesten det er slitsomt å savne han så mye. Tenker på han KONSTANT! Og er så fryktelig glad i han blitt.

Er dette normale tegn på forelskelse??? Har ikke vært forelsket på 4 år så husker nesten ikke hvordan det føles!

Føler jeg mister all kontroll! :hjerte:

Han er den jeg vil ha har jeg funnet ut! å det skremmer meg så forferdelig!!

Har noen noen tanker om dette, og som selv er i samme situasjon??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sterk sjalusi (i hvert fall uten grunn) er ikke et normalt tegn på forelskelse, men usikkerhet hos den som er sjalu. Det er noe en bør jobbe med og helst ikke plage partneren med... Ellers høres det jo ut som du er forelska, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...