Gjest t_________ Skrevet 17. november 2006 #21 Skrevet 17. november 2006 pleier ikke å SI at jeg kommer.. har jeg nevt det så har det vært mer slik som :GUUUUD å GUUUd nå kommer jeg... Ellers merker han det selv.. *flinkegutten min*
Gjest Mayamor Skrevet 17. november 2006 #22 Skrevet 17. november 2006 Kommer jo ann på hvor kraftig orgasmen er og om barna er i nærheten hvor høylydt det blir... Men merke det gjør min kjære ja. Til å begynne med gjorde han det ikke, men etterhvert som vi ble tryggere på hverandre gikk det seg til. Snakk sammen og fortell hva dere liker/ikke liker. Lykke til.
Sofia Skrevet 17. november 2006 #23 Skrevet 17. november 2006 (endret) Hvorfor er denne tråden bare til jenter? Jeg lager lyder så kjæresten min oppfatter hva som er på gang..Dessuten så kommer jeg som en dusj, så det er liksom ikke tvil. Men han lager ikke en eneste lyd. Ikke et pip! Ikke før vi begynner, mens vi holder på eller noe som helst. Det synes jeg er frustrerende. Jeg klarer ikke å fange opp et eneste signal fra han på hva han liker eller ikke liker, eller liker best. Vi er ganske så ferske som par, så jeg har liksom ikke fått til å si noe heller, men jeg skulle så inderlig ønske at det kom noen signaler som jeg kunne følge. Han er så rolig at han faktisk kunne lurt meg ang sin egen orgasme. Jeg har faktisk vært i tvil om han har kommet eller ikke. Han er ganske stiv en stund etterpå, så jeg har seriøst tenkt at han bare har tatt en "pause".. men da er han ferdig! Ufattelig frustrerende igrunn! hilsen unormalt åpenhjertig men da åpenbar frustrert Endret 17. november 2006 av Sofia
Rexina Skrevet 19. november 2006 #24 Skrevet 19. november 2006 Nei, jeg pleier ikke å si ifra før jeg kommer. Ingen har spurt heller, da dette er ganske åpenbart. Men jeg hadde nok reagert litt om han hadde spurt. Sånt burde man merke om jenta "lever seg inn i det"
Gjest gjesta Skrevet 19. november 2006 #25 Skrevet 19. november 2006 Det hender faktisk at jeg "roper" herregud jeg kommer, eller lignende. Men de gangene jeg ikke gjør det, er det nok uansett liten tvil om at jeg faktisk har kommet, det merkes veldig godt.
karewa Skrevet 20. november 2006 #26 Skrevet 20. november 2006 Jeg trenger ikke si noe, det er ingen tvil for mannen min at jeg får orgasme. Stønn og ansiktsgrimaser sier visst sitt.
Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 21. november 2006 #27 Skrevet 21. november 2006 Er det noen som kan forklare hvordan det føles å få en orgasme for meg?? Fortsatt ukjent på det området...
Villemarie Skrevet 24. november 2006 #28 Skrevet 24. november 2006 Jeg sier ofte fra rett før jeg kommer. 1. Det er ekstra opphissende for han å høre/vite, og da kommer vi sammen idet det går for meg. 2. det gir han en mulighet til å roe ned tempoet eller trekke seg ut om han vil holde meg på pinebenken, slik at ting roer seg litt, og man på nytt kan jobbe seg opp mot toppen sammen.
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #29 Skrevet 24. november 2006 Det hender vel forsåvidt ganske ofte at både hun og jeg gir et muntlig forhåndsvarsel om sånt, ja, selv om det strengt tatt ikke er nødvendig etter endel års samleieansiennitet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå