Gjest Jonas81 Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Kvinner: Pleier dere å si ifra om at "nå kommer jeg" når dere har sex? Blir dere fornermet hvis sexpartneren spør om dere har kommet?
Gjest Pax Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Nei og nei. Som regel merkes det når jeg får.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Jeg pleier å vifte med et lite flagg jeg har sydd selv. Og fornærmet blir jeg bare når han glemmer æ'en i "fornærmet". Og her kommer mitt seriøse svar: Nei.
Gjest kvinne33 Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Det merkes utrolig godt på ansikt, lydeffekter, sammentrekninger i underlivet, fuktigheta osv osv - så nei, jeg trenger verken å si ifra når jeg kommer og har ikke fått spørsmålet fra sexpartneren lenger. Ikke etter jeg oppdaget hva deilig sex og orgasmer virkelig kan være.
Nelle Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Det merkes utrolig godt på ansikt, lydeffekter, sammentrekninger i underlivet, fuktigheta osv osv - så nei, jeg trenger verken å si ifra når jeg kommer og har ikke fått spørsmålet fra sexpartneren lenger. Ikke etter jeg oppdaget hva deilig sex og orgasmer virkelig kan være. ← Enig. Han trenger virkelig ikke å spørre. Det er rett og slett fysisk umulig ikke å merke det. Men jeg pleier vel egentlig å si i fra når det nærmer seg. Rett og slett fordi jeg bare gjøre det - uten at jeg helt vet hvorfor.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Jeg hater det spørsmålet, og svarer ikke, for som sagt ovenfor, så bør gutten merke dette selv...
Gjest Pax Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Jeg hater det spørsmålet, og svarer ikke, for som sagt ovenfor, så bør gutten merke dette selv... ← Men jeg har hatt dårlig sex med en slabbedask av en egoist i senga. Etterpå lurte han på om jeg hadde kommet. Og det hadde jeg jo ikke. Så hvis fyren er usikker så tror jeg at a) dama har ikke kommet b) dama er sjenert og tør ikke slippe seg løs c) hun fikk en mini-orgasme som nesten ikke merktes
Gjest Bøllefrøet Skrevet 15. november 2006 #9 Skrevet 15. november 2006 (endret) Ja, selvfølgelig! Jeg skriker: "Åååååååååååå nååååå kooooooommeeeeeeeeeeeeer jeeeeeeeeeeeeeeeeg" hver gang jeg Hadde ikke blitt fornærmet om noen hadde spurt, men hadde nok sett litt rart på han og tenkt at han kanskje var litt uerfaren? Endret 15. november 2006 av *MissA*
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 Nei. Han merker alltid når jeg kommer.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #11 Skrevet 16. november 2006 Kjæresten min fikk orgasme under samleie (for første gang) nå nylig. Merket det veldig tydelig, siden hun først "hoppet og danset" litt før hun til slutt strammet veldig der nede. Jeg stoppet jo helt opp, jeg. Var redd for å gjøre henne vondt. Hva er deiligst da? Om gutten stopper opp til orgasmen har ridd ferdig og sammentrekningen avtar, eller om han bare fortsetter å "peise på" (selv om han da må bruke litt mer "makt"). Dog skulle jeg ønske at hun laget litt mer lyd av seg. Hun sier ikke et kny, uansett om hun har dårlig sex eller om hun får orgasme. *frustrert*
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 16. november 2006 #12 Skrevet 16. november 2006 Kan han sakene sine, merker han da det selv. Selv om jeg ved multiorgasmer har sytet "Jeg kommer så jævlig, kom deg ut før jeg revner!"
Gjest Gjesta Skrevet 16. november 2006 #13 Skrevet 16. november 2006 Jeg vet hun er rett rundt hjørnet når naboen banker i taket.
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2006 #14 Skrevet 16. november 2006 Hva er deiligst da? Om gutten stopper opp til orgasmen har ridd ferdig og sammentrekningen avtar, eller om han bare fortsetter å "peise på" (selv om han da må bruke litt mer "makt"). Dog skulle jeg ønske at hun laget litt mer lyd av seg. Hun sier ikke et kny, uansett om hun har dårlig sex eller om hun får orgasme. *frustrert* ← Skjønner godt at du blir litt frustrert av at det ikke kommer en lyd. Lyd synes jeg er viktig for det kan fortelle meg om partneren har det godt og hvor godt Jeg foretrekker at du fortsetter under orgasmen. Hadde du stoppet så hadde du "ødelagt" min orgasme, men det er meg. Spør kjæresten din. Kanskje hun ikke vet svaret ennå siden det er helt nytt. Da må det mer øvelse til
Gjest Reven Skrevet 16. november 2006 #15 Skrevet 16. november 2006 Det er ikke alltid jeg har lov til å komme. I slike tilfeller hender det at jeg sier ifra, men han merker det jo likevel. Om han spør er det for å få meg til å svare "ja" og ta konsekvensen av det.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 16. november 2006 #16 Skrevet 16. november 2006 Sier ikke noe, men tror det merkes ganske godt på andre lyder jeg kommer med
Wildy Skrevet 16. november 2006 #17 Skrevet 16. november 2006 Det merkes godt når jeg er nære, og det er ingen tvil når det går for meg. MEn jeg lager ikke så veldig mye lyd og jeg sier ikke "nå kommer jeg". HAr helt andre ting å bruke pusten til akkurat der og da. Skal jeg begynne å prate stopper det opp. Og det er gigant-turnoff om han spør:"Kommer du snart?" Da er det bråstopp. Jeg foretrekker at han fortsetter mens det går for meg, men litt mere forsiktig. Øker han tempo eller trykk blir det vondt.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #18 Skrevet 16. november 2006 Hmm.. Takker for gode tips. Kommer godt med til helga.. Rrrrr...
Daiquiry Skrevet 17. november 2006 #19 Skrevet 17. november 2006 Hehe....ikke vanskelig å høre når jeg nærmer meg...jeg holder nemlig pusten...
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #20 Skrevet 17. november 2006 Hmmm... Veldig mange her med dne oppfatningen at mannen skal vite det om dama kommer eller ikke. Det ER faktisk noen som er svært lavmælte, som ikke gir fra seg noe tegn på orgasme, verken med lyd, bevegelse eller ansiktsuttrykk. Det finnes menn som er sånn og det finnes kvinner som er sånn. Dessverre. Da er det umulig for partner å vite om han/hun kom eller ikke. Så at den uvissheten/tvilen gjør partner til umoden/uerfaren/dårlig i senga eller hva nå folk måtte mene...Kan vi ikke prøve å bli LITT mer snevre? Jeeezzzezz...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå