Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle bestille meg en kjole på HM, men jeg er ganske lav (158). Er det noen av de nye dere synst kanskje passer til noen som er lave? Lurer litt på om den halterneckmodellen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne også tenkt meg litt generell tilbakemelding på disse HM-kjolene som nå er lagt ut. Flere av dem ser jo ganske fine ut, men er redd for at de kanskje ikke er noe fine på??Billige stoffer ødelegger jo gjerne inntrykket..

Skrevet

Jeg synes en del av kjolene som er lagt ut ser utrolig billige ut- da mener jeg stoffet, ikke designet.

Og til festsesongen er det jo ikke så gøy med en kjole 5 andre på festen også har,

Skrevet

Er enig i at jeg ikke ville satsa på årets HM-kjoler til julebordet, pga risiko for å treffe mange andre med samme kjoler..Men jeg pleier å kjøpe tidløse og klassiske ting når jeg finner noe jeg liker, kjekt å ha til passende anledninger..Er ikke alltid så greitt å finne noe når man virkelig leter

Gjest Hippsi:)
Skrevet

Jeg har kjøpt den kjolen som er på.. hmm... første bilde på tredje siden tror jeg? Det er iallfall den svarte, smale med en svart sløyfe rett under brystet. Den er rett og slett rålekker! Sitter som et skudd og ser MYE dyrere ut enn den er! Så jeg er veldig fornøyd. Klart, det er jo kjedelig å komme med samme kjole som noen andre, men det spiller litt mindre rolle når den er svart, for da synes det uansett ikke så godt. Gleder meg til å sprite den opp med tilbehør og sko med høye heler, så er jeg klar for en fest ;)

Skrevet

Hippsi, den kjolen ser virkelig lekker ut! Tror jeg skal sjekke den ut i en HM-butikk.

Jeg har typisk timeglassfigur med smalt liv og pupper og lår..(slank). Tror du den kan passe til meg (litt over 170 høy, i underkant av 60 kg)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Jeg synes en del av kjolene som er lagt ut ser utrolig billige ut- da mener jeg stoffet, ikke designet.

Jepp, så de kjolene i byen idag, og de var stive, nesten som plastikk i stoffet. Stivt nylonstoff kjentes det ut som.

Gjest Hippsi:)
Skrevet
Hippsi, den kjolen ser virkelig lekker ut! Tror jeg skal sjekke den ut i en HM-butikk.

Jeg har typisk timeglassfigur med smalt liv og pupper og lår..(slank). Tror du den kan passe til meg (litt over 170 høy, i underkant av 60 kg)

Jeg er 167 cm høy, ca 53 kilo og kjøpte den i størrelse 34. Da er den temmelig trang over brystet, selv om jeg ikke har så veldig store pupper. Men jeg føler at det er god plass til både rompe og lår i kjolen :)

Jeg vil absolutt anbefale deg å stikke innom en H&M-butikk og prøve. Kan nesten garantere at du ikke blir skuffet ;)

Skrevet

Er denne smale kjolen liten i størrelsen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...