Gjest machonaise Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Forskerne har oppdaget en rett som dreper sex-lyst hos et flertall kvinner. Virkningen kan merkes etter kun en gangs inntak av retten, og øker med tiden. Skikkelig skummelt! Matretten heter: BRYLLUPSKAKE! Styr unna!
Gjest Pax Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Sikker på at det ikke var selve bryllupet/giftemålet, da?
Svart Katt Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Gjelder dette når man spiser andres bryllupskaker óg?
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Nei...må nok være noe psykosomatisk. Virker ikke før den er bestilt selv, kanskje. På noen virker det jo heller som om ANDRES bryllupskake ØKER lysten...inntil man har fått bestilt sin egen...
liv Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Og jeg som ikke spiste av min egen bryllupskake en gang Jo når jeg tenker etter så vle det spist en hel t-skje... Hadde bare ikke lyst på kaker jeg...
Gjest Bellatrix Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 Forskerne har oppdaget en rett som dreper sex-lyst hos et flertall kvinner. Virkningen kan merkes etter kun en gangs inntak av retten, og øker med tiden. Skikkelig skummelt! Matretten heter: BRYLLUPSKAKE! Styr unna! ← Jøss! Da må det væøre noe feil med den bryllupskaken vi hadde for den virket omvendt på meg.
Daiquiry Skrevet 17. november 2006 #9 Skrevet 17. november 2006 HAHA...Bra innlegg...håper bare for guds skyld at det ikke gjelder meg når jeg kommer så langt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå