Gå til innhold

julekalender eller en stor gave?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Vi skal gi søsteren min et digitalkamera til jul fordi hun har hjulpet oss masse med oppussingen i høst. I den forbindelse har jeg kjøpt inn en del scrappeting til henne, men jeg er usikker på om jeg skal lage en overraskende pakkekalender med disse tingene i, eller om jeg skal gi det i en større gave på julaften.

Hva synes dere? (hun får to smågaver i tillegg til kameraet også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg troor jeg hadde valgt å dele det opp slik at hun kan glede seg gjennom hele desember med en kalender med scrappeting. Og så gitt kameraet på julaften.

Men det kommer an på om du får nok gaver til hele kalenderen, eller om du må plundre masse med å finne ekstragaver der. Det spørs hva du har tid (og økonomi) til.

Endre igjen ja: bare så det er klart, jeg mente altså at kameraet blir en julegave, ikke siste pakke i kalenderen.

:)

Endret av Gjenglemt sykkellås
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg troor jeg hadde valgt å dele det opp slik at hun både kan glede seg gjennom hele desember med en kalender med scrappeting. Og gitt kameraet på julaften.

Men det kommer an på om du får nok gaver til hele kalenderen, eller om du må plundre masse med å finne ekstragaver der. Det spørs hva du har tid (og økonomi) til.

Jeg mangler nok noen småting, men det skulle jeg ikke ha store problemer med å få til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg nok helt klart laget kalender i tillegg til julegave. Det er jo bare gøy å lage til litt ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...