Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Noen som vet hvor man kan få tak i en kul pysjamas til gutter/menn? :rosasmil:
juliannae Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Hennes og mauritz har slike typiske guttepysjamaser. Jeg synes iallefall det er kult med blårutete stor daffebukse og bar overkropp godt gavetips, takk
Lilol Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Dick & Daisy har fine pysjamaser til både kvinner og menn
Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 For meg er ordene pysjamas og kul ikke kompatible
Gjenglemt sykkellås Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Joda, det er så hyggelig med pysjamas. Man(n) er tøff i pysjamas.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Hehehe, helt enig i at man(n) er tøff i psyjamas! Mannen min har en av de blårutede som julianne snakket om, men den har av en eller annen grunn havnet i en eske i en overfylt bod, og han kommer aldri til å ta den på seg. Han sover i bokser og gåsehud hele vinteren, for å være deilig for meg (og det er jo ganske sjarmerende da). Men stakarn hangler jo og dirrer av kulde om morgenen, og til tross for mine bønner om å finne frem pysjamasen, skal han være deilig. Så jeg tenkte om jeg fant en litt spesiell og kul, SÅÅÅ kanskje han ikke trengte å fryse seg gjennom nettene! (Pluss at det er litt bedre å ligge inntil noen som er varm og god, og ikke full av gåsehud! ) Dick & Daisy, hva er det? Hvor får man tak i det? Tusen takk for fine tips, tar gjerne flere gode tips!!
Gjenglemt sykkellås Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 (endret) De har noen på Ellos, men de er kanskje ikke sånn kuuule, men ta en titt: http://www.ellos.no/ListPage/ListPage.aspx?CategoryId=124 og La Redoute har noen http://www.laredoute.no/ListPage/ListPage....CategoryId=2847 Endret 14. november 2006 av Gjenglemt sykkellås
Spirito Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 (endret) Jeg kjøpte en mørkeblå med hvite og røde krittstriper (eller hva det nå heter), den er fin. Glemte å si at jeg kjøpte den på H&M. Endret 15. november 2006 av Spirito
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå