Gjest Valiant Thor Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Hva er egentlig værst ekstrem varme eller ekstrem kulde. Eller er det kanskje like ile på vær sin måte., Jeg vil nå mene at det er enklere og varme seg en og kjøle seg ned siden, Er det minus grader så kan du sette på en ovn og ta på deg tøy og holde varmen. Men er det en ekstrem varme så hjelper det bare en ganske kort stund med og drikke noe kaldt og vifter virker egentlig ikke så godt man er uansett ganske varm. Alt i alt er kanskje varme litt være en kulde. Men det er nok også like ille så jeg sier at Ekstrem kulde og ekstrem varme er like ille men på forskjellige måter hva mener dere ?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Det er vel like ille hvis det er ekstreme tilfeller begge to, men jeg foretrekker heller å sitte i en badstue enn å gå på ski, for å ta en mildere versjon.
My Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Varme er da strengt tatt overføring av kinetisk energi. Jeg antar at du mener ekstrem høy temperatur. Hahaha, bare for å være helt korrekte her...
Havfrua Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Selv takler jeg bedre ekstrem varme enn ekstrem kulde.
Gjest Valiant Thor Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Varme er da strengt tatt overføring av kinetisk energi. Jeg antar at du mener ekstrem høy temperatur. Hahaha, bare for å være helt korrekte her... ← ja jeg mener høy eller lav temperatur
Gjest Sumiko Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Ekstremt høy eller ekstremt lav temperatur er nok like ille på hver sin måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå