Gjest Gjest_Milla_* Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Leser så mye om nordmenn som mister alle hemninger i syden. Jeg har bare vært på heisatur en gang. Da hadde jeg mensen halve uka. Klarte allikevel å ligge med en og suge en annen. Hadde som sagt mensen, så uten den ville jeg nok ha ligget med begge. Noe liknende har jeg ikke vært i nærheten av her hjemme. Noen andre som har gjort noe liknende? Hvorfor er det sånn? Jeg er jaggu ikke sikker.
Fiol Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Hmm, ja, jeg har også opplevd det samme. Er nok fordi man ikke kjenner noen, og det har ikke konsekvenser for det hjemme. Om du gjør noe dumt, vil ingen av de som ikke var med vite det, og derfor er det vel en befriende følelse og vite at man kan gjøre hva man vil. Man møter noen, og har kanskje drukket en del, og ting skjer fort.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Har vært en del ganger i Syden, men aldri på "heisatur", og det er jeg mest glad for. Greit nok at folk hjemme ikke vet hva jeg finner på i Syden, men JEG vet det jo. Syntes egentlig sånt er fryktlig harry Men virker som det er veldig vanlig.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Har vært en del ganger i Syden, men aldri på "heisatur", og det er jeg mest glad for. Greit nok at folk hjemme ikke vet hva jeg finner på i Syden, men JEG vet det jo. Syntes egentlig sånt er fryktlig harry Men virker som det er veldig vanlig. ← Skandinaviske jenter i syden knuller alt og alle, det er en kjensgjerning. Og når de kommer hjem, er de moralister og fordømmer gjerne andres oppførsel.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Skandinaviske jenter i syden knuller alt og alle, det er en kjensgjerning. Og når de kommer hjem, er de moralister og fordømmer gjerne andres oppførsel. Really? Å, kult, gleder meg til neste gang jeg skal til syden da
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Her, som på de fleste andre områder, er det vel et mindretall som skaffer skandinaviske kvinner et dårlig rykte i andre land. Helt enig i at det virker usigelig harry å drikke seg full og kaste seg over den første og beste strandløve. Hva i all verden har du igjen for det - annet enn smitte av ekle sykdommer og bevisstheten om at du er billig...
Gjest Gjest_Milla_* Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Hmm, ja, jeg har også opplevd det samme. Er nok fordi man ikke kjenner noen, og det har ikke konsekvenser for det hjemme. Om du gjør noe dumt, vil ingen av de som ikke var med vite det, og derfor er det vel en befriende følelse og vite at man kan gjøre hva man vil. Man møter noen, og har kanskje drukket en del, og ting skjer fort. ← Var det mer enn 1 i løpet av ferien? Det var først og fremst det som var "verst" med det jeg gjorde. Angrer ikke, bare litt overrasket. Han jeg sugde ville jeg ikke husket hvordan så ut en gang om jeg traff han nå. Men han var kjekk da. Virker som de fleste her er pripne. Ingen andre med noen lignende historier?
Gjest Vær Skrevet 14. november 2006 #8 Skrevet 14. november 2006 Jeg var på "heisatur" i syden med ei venninne. Begge greide å gjøre en del ting vi kanskje burde vært foruten (jeg hadde sex med 2, var der i 2 uker...), men det var en engangsopplevelse... Ble jo et mye høyere alkoholinntak der nede enn her hjemme, men jeg vet ikke om bare det var grunnen. Føler meg egentlig ikke så jævla billig, fikk ingen sykdommer ( selv om jeg kanskje kan være "usigelig harry" er jeg smart nok til å bruke kondom..!) og jeg mener det er like fordømmende at dere rakker ned på "oss", som at vi liksom fordømmer andre.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #9 Skrevet 14. november 2006 Var det mer enn 1 i løpet av ferien? Det var først og fremst det som var "verst" med det jeg gjorde. Angrer ikke, bare litt overrasket. Han jeg sugde ville jeg ikke husket hvordan så ut en gang om jeg traff han nå. Men han var kjekk da. Virker som de fleste her er pripne. Ingen andre med noen lignende historier? ← Masse pripne moralister på KG. Dessuten er de nok uærlige, mange av dem. Alle som har vært i syden, ser jo hva som skjer. Sex og fyll, mye verre enn hjemme. Damene oppfører seg helt vilt. Og hva så ?
Gjest Norwegian Blue Skrevet 14. november 2006 #10 Skrevet 14. november 2006 (O/T Masse pripne moralister på KG. Og trives godt med å være en av dem Er det så innmari galt å være prippen da, i forhold til det helt motsatte? Uansett er ikke "vi pripne" her på KG pripne i det HELE tatt i forhold til de som er "ortli" pripne )
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #11 Skrevet 14. november 2006 mulig det er prippent å ikke skjønne vitsen ved å bruke ferien på å være full og gå til sengs med idioter. Bra for de som husker kondom til tross for usigelig harry oppførsel. Hver sin lyst, sier nå jeg... Jeg foretrekker å være prippen
Gjest Luci Skrevet 15. november 2006 #12 Skrevet 15. november 2006 Jeg er ikke prippen, men jeg er ikke blodharry heller..
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #13 Skrevet 15. november 2006 Jeg er horete både her og i syden, iallefall i klesstilen når jeg er på byen. Men jeg går lenger i syden enn hjemme. Men er du kåt så er du kåt.
Gjest Pax Skrevet 15. november 2006 #14 Skrevet 15. november 2006 (endret) Nope, har aldri hatt syden-sex. (... syndig-sex, derimot... ) Endret 15. november 2006 av greensky
Daiquiry Skrevet 17. november 2006 #15 Skrevet 17. november 2006 Jeg har hatt sex i syden, men fant ut at det var ikke verdt det...dårligere sex tror jeg ikke man kan finne....Begge er drita fulle...men jeg går mye lengre i klesstilen og oppførsel, så ja, jeg har nok et hint av sydenfeber når jeg er der ja...
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #16 Skrevet 17. november 2006 Annen klesstil skyldes vel rett og slett et ganske annet klima. Den mer ekstreme oppførselen skyldes vel en kombinasjon av alkohol og varme som både får alkoholen til å slå ut mer enn her hjemme OG hormonene til å bruse. Samt den lille tanken om at man "er så langt hjemmefra,ingen får vite det osv..."
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå