Gå til innhold

healthandbeautydepot.com/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har surfet litt rundt på nett etter hårprodukter.

Jeg har sjekket ut de vanlige stedene som Lookfantastic, Strawberrynet og HQ Hair. Og så fant jeg denne hvor de produktene jeg skal ha var så mye billigere. Shampo her koster 115 mot ca 225 hos de andre. Alle de andre produktene jeg skulle ha har den samme prisforskjellen.

Blir litt mistenkelig jeg når de ligger så lavt i pris.

Noen som har erfaringer med å handle fra de?

Nå har jeg ikke sjekket porto da, men her kommer jo hvert produkt iallfall under tollgrensa. Noe ingen av de gjør på de andre stedene. Er jo litt surt da når et produkt med Aftenposten valutakalkulator kommer på 207 kr :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg har kjøpt sexy curly hair der.

Sjekk også alternative-beauty.com

Sendte en ny bestilling i går.

Redken,shampoo,balsam,kur,leavein ,satin wear,

for 350 kr med porto.

Ikke så mye utvalg og det tar ca 3 uker.

men det er jo knallbillig.

Gjest Deception
Skrevet

Har handlet fra healthandbeautydepot.com et par-tre ganger, men de rotet det til HVER gang ved å skrive verdi inkludert porto utenpå pakken, med det resultatet at jeg måtte betale moms. Ja, jeg vet at jeg kan få det tilbake fra tollvesenet, men fikk også kluss der, og endte opp med å betale regningen fordi jeg fikk nok. I tillegg har de ganske høy porto.

Du må dessuten bruke omregningskursene inne på toll.no, det er de som brukes ved beregning av avgifter.

Skrevet

Sammenlignet med Alternative Beauty, og AB kommer faktisk bedre ut på pris.

Har bestilt derfra et par ganger og har gode erfaringer med dem... :)

Har aldri bestilt fra healthandbeautydepot...

Skrevet

Jeg har handlet herfra en gang. Ble mye i porto, men allikevel billigere enn i Norge. Pakken ble levert på døren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...