Gjest Gjest_Forvirret_* Skrevet 14. november 2006 #1 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg sliter ordentlig med en makrooppgave. Noen som kan guide meg litt på rett vei? (hentet fra et kapittel i boken som heter "Enter aggregate supply"): What happens to the AS curve a) if the government improves the flow of information between enterprises with vacant positions and potential employees? b) if administrative prescriptions prevent workers from moving across regions? c) if programmes to change professional qualifications are increasingly supported by the government? og Your American friend boasts of the US economy's ´higher ability to adjust´due to the large number og éxtremely mobile workers who build cars in Detroit today and sell shoes in Miami tomorrow´. What concept does your friend have in mind? Does the advantage come at a cost? Pliiiiis pliiiis hjelp meg. Er helt stuck! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UME Skrevet 18. november 2006 #2 Del Skrevet 18. november 2006 Kanskje du bør sette deg litt nærmere inn i AS kurven sin ligning og generelle betydning? Skulle ikkje vere heilt overkommelig dei spørsmåla. Det er også letter å hjelpe dersom du kjem med litt meir utfyllende info om kva du sjølv har kome fram til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå