Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Uff sliter litt nå. Jeg er ei jente på 33 år som er gift og har barn. Nå har vi hatt to polakker her og jeg er så betatt av han ene. Han gir meg så mye oppmerksomhet, åpner døra, spør hvordan jeg har det, jeg trur faktisk han gjør alt jeg hadde bedt om. Herregud, hvor dum jeg er. Har ikke gjort noe galt, men merker det at da han kommer inn i rommet blir jeg spent. Han er jo bare så utrolig grei, kjekk og snill..... måtte bare få skrevet litt om det, for jeg kan jo ikke si det til noen......... Må si både jeg og mannen min har et veldig godt forhold
Gjest Bellatrix Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Da synes jeg du skal la sjarmerende mann være sjarmerende mann, og fortsette å ha det bra med mannen din.
Gjest m41 Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Husk at for polakken er du den "norske kvinnen". Du representerer mange. I tillegg er du en kunde. Hans gode levebrød. Ikke rart han er høflig!
Maja_83 Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Synes du skal nyte oppmerksomheten og fantasere litt ekstra når du kryper under dyna med mannen din
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Synes du skal nyte oppmerksomheten og fantasere litt ekstra når du kryper under dyna med mannen din ← HEHE, hva trur du jeg gjør??? er ikke lett dette her... men nå er de vel ferdige her snart... snufs. kommer til og savne han veldig
Scorpina Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Tråd ryddet for unødvendige kommentarer ihht regler. Hold diskusjonen til saken! Scorpina (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå