Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Jag var i oslo på julebord forrige helg. Stor stemning, god mat og drikke. Etter julebordet gikk jeg og et par kamerater bortover mot hotellet på Karl johan, men vi ble meget fort praiet av utenlandske prostituerte. Noen av dem var unge og vakre, svarte som natten, afrikanere. Jeg var full og dum og ble med en av dem "hjem". Hadde sex med henne (med kondom), og utførte oralsex på henne (uten kondom !!) Nå ligger jeg her og skjelver. Er jeg HIV-positiv ? Skal jeg si dette til kona eller ikke ? Jeg må teste meg selvsagt, men kona vil lure når jeg unngår sex med henne i 8 uker. Er det mulig å være så dum som jeg har vært ? Hvorfor gjør man sånne VANVITTIGE ting i fylla ? Jeg er meget dypt sjokkert over meg selv. I edru tilstand ville jeg gått rett forbi.
Gjest Bellatrix Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 utførte oralsex på henne (uten kondom !!) ← Brukte hun ikke kondom når du slikket henne? Merkelig. Nei, dett var ikke det lureste du kunne gjort. Særlig ikke med tanke på at du har en kone. I forhold til eventuell smitte så har det neppe skjedd så mye, men det er bedre å teste seg en gang for mye enn en gang for lite.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Brukte hun ikke kondom når du slikket henne? Merkelig. Nei, dett var ikke det lureste du kunne gjort. Særlig ikke med tanke på at du har en kone. I forhold til eventuell smitte så har det neppe skjedd så mye, men det er bedre å teste seg en gang for mye enn en gang for lite. ← Skrivefeil. Jeg mente at vi hadde samleie med kondom, men oralsex uten kondom.
Gjest Fresh Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Lommelegen sier følgende om HIV-test: Dersom det er er veldig kort tid siden du har blitt smittet, kan testen likevel være negativ. Det tar ca tre måneder fra smittepunktet til kroppen utvikler antistoffer som kan påvises med en hivtest. Dersom du er usikker, bør du gjenta testen etter noen måneder. Så hvis du er redd for å smitte kona må du unngå henne ei god stund.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Og dette betalte du i tillegg for! SKREKK!
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Så du var utro, og du sitter og bekymrer deg over at du muligens er smittsom? Skam deg! Moral, gutten!
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Bare en ting å gjøre: snakke med kona di. Så blir det nok ikke noe problem med å være avholdende i tre måneder eller mer...
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #8 Skrevet 14. november 2006 Bare en ting å gjøre: snakke med kona di. Så blir det nok ikke noe problem med å være avholdende i tre måneder eller mer... ← Bare en ting å gjøre: Hold kjeft. Ta en HIV-test og hold deg på matta inntil den er kommet. Si til kona at du har fått lyskestrekk og derfor ikke kan ha sex (skrik AUUUU hver gang hun nærmer seg dine edle deler). Dette klarer du fint. Alle begår vi tabber.
Gjest niomi Skrevet 14. november 2006 #9 Skrevet 14. november 2006 Bare en ting å gjøre: Hold kjeft. Ta en HIV-test og hold deg på matta inntil den er kommet. Si til kona at du har fått lyskestrekk og derfor ikke kan ha sex (skrik AUUUU hver gang hun nærmer seg dine edle deler). Dette klarer du fint. Alle begår vi tabber. ← Lyskestrekk i tre måneder?!? Til ts: Denne blir vanskelig å ro seg unna, ja. Du bør nok fortelle det til din fru. For hun kommer uansett til å bli mistenksom når du kommer drassende med kondom i tiden framover. Også bør du vurdere alkoholvanene dine. Gjør du sånt i fylla, bør du unngå fylla, da.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #10 Skrevet 14. november 2006 Så du var utro, og du sitter og bekymrer deg over at du muligens er smittsom? Skam deg! Moral, gutten! ← Norske kvinner på sydenferie har de siste 30 år vært beryktet blant utlendinger for å være svært lette på tråden, dvs. at de ligger med alle. Grekere, italienere, spanjoler, franskmenn og tyrkere har ligget med titusenvis av norske kvinner, selv om ingen av disse kvinnene vil vedkjenne seg det. Mange av disse damene har helt sikkert vært utro mot sine norske ektemenn/kjærester/samboere. Så til TS: Ta det med ro. Du er en blant mange som har gjort noe dumt i fylla. Mange av de største moralistene her inne på KG har sikkert sine svin på skogen de også, jfr. mitt eksempel fra syden, men det har de fortrengt. Den som er uten synd, kan kaste den første sten.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #11 Skrevet 14. november 2006 Uansett om du er ærlig mot kona di eller ikke... Unngå sex med henne for alt i verden!! Selv om dette kan føre til mistanke eller hva som helst... Iallefall ikke utsett henne for fare også. Jeg vet jeg hadde blitt hysterisk redd og vannvittig forbannet i så fall. Noe mildere om du fortalte alt og holdt deg unna meg til du var sjekket. (Og dette ville jeg helst visst om, slik at jeg kunne fulgt med og sett etter at du faktisk ble skikkelig sjekket!!)
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. november 2006 #12 Skrevet 14. november 2006 (endret) Norske kvinner på sydenferie har de siste 30 år vært beryktet blant utlendinger for å være svært lette på tråden, dvs. at de ligger med alle. Grekere, italienere, spanjoler, franskmenn og tyrkere har ligget med titusenvis av norske kvinner, selv om ingen av disse kvinnene vil vedkjenne seg det. Mange av disse damene har helt sikkert vært utro mot sine norske ektemenn/kjærester/samboere. Så til TS: Ta det med ro. Du er en blant mange som har gjort noe dumt i fylla. Mange av de største moralistene her inne på KG har sikkert sine svin på skogen de også, jfr. mitt eksempel fra syden, men det har de fortrengt. Den som er uten synd, kan kaste den første sten. ← Spiller ingen trille, damer eller menn - jeg er uten synd når det gjelder utroskap Endret 15. november 2006 av Trille
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #13 Skrevet 14. november 2006 Jeg skal ikke komme med noe formanede svar her. Men sjansen for HIV er minimal om du brukte kondom under samleiet. Det er ikke stor sannsynlighet (tilnærmet null) til å bli smittet ved å utføre oralsex på en kvinne. Hvis hun sugde deg er sjansen litt større, men fremdeles svært liten. Så slapp av! Men ta en test for sikkerhets skyld
Jeez Skrevet 14. november 2006 #14 Skrevet 14. november 2006 (endret) Norske kvinner på sydenferie har de siste 30 år vært beryktet blant utlendinger for å være svært lette på tråden, dvs. at de ligger med alle. Grekere, italienere, spanjoler, franskmenn og tyrkere har ligget med titusenvis av norske kvinner, selv om ingen av disse kvinnene vil vedkjenne seg det. Mange av disse damene har helt sikkert vært utro mot sine norske ektemenn/kjærester/samboere. Så til TS: Ta det med ro. Du er en blant mange som har gjort noe dumt i fylla. Mange av de største moralistene her inne på KG har sikkert sine svin på skogen de også, jfr. mitt eksempel fra syden, men det har de fortrengt. Den som er uten synd, kan kaste den første sten. ← Og det betyr liksom at kona hans har vært utro mot ham??? Så da kan han anta det, og være utro igjen? Sorry...forstår ikke tankegangen din. Skulle ønske det var ironi. Akkurat nå gidder jeg ikke skrive mer. Endret 15. november 2006 av Trille
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #15 Skrevet 14. november 2006 (endret) Og det betyr liksom at kona hans har vært utro mot ham??? Så da kan han anta det, og være utro igjen? Sorry...forstår ikke tankegangen din. Skulle ønske det var ironi. Akkurat nå gidder jeg ikke skrive mer. ← Poenget er at alle kan begå tabber. Endret 15. november 2006 av Trille
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #16 Skrevet 14. november 2006 (endret) Joda, er enig i at alle kan begå tabber, begår tabber rett som det er selv jeg. Men så er ikke dette hvilken som helst tabbe da. Og det blir ikke bedre når en eller annen gladkristen gjest (nå begår jeg helt sikkert en tabbe igjen) prøver å få det til å høres greit ut pga. alle de norske "tøsa" i utlandet. Endret 15. november 2006 av Trille
Mrs. K Skrevet 15. november 2006 #17 Skrevet 15. november 2006 Den som er uten synd, kan kaste den første sten. Helst ikke Tråden er ryddet. Trille (mod)
Nelle Skrevet 15. november 2006 #18 Skrevet 15. november 2006 Jeg henger meg på de som sier at det eneste rette er å snakke åpent med kona di om dette, fortelle henne hva som har skjedd - ta konsekvensene av det, og rydde opp i det som en mann. Å ha denne type "hemmeligheter" for hverandre blir som å ha spøkelser hengene rundt seg til en hver tid, og før eller siden vil det bidra til å bryte forholdet ned - mens åpenhet og ærlighet alltid vil bygge et forhold opp, nettopp fordi det skaper tillit, som igjen skaper trygghet. Dersom du var min kjæreste ville jeg selvsagt ha foretrukket at du fortalte meg om det, på en ryddig måte - tok ansvar som en "mann". Dernest kan du teste deg- - sannsynligvis er du ikke smittet av noen verdens ting, og etter all sannsynlighet har dette vært en (viktig) læprepenge for deg - blant annet i forhold til din egen integritet/moral etc. Lykke til.
Gjest gjesta Skrevet 15. november 2006 #19 Skrevet 15. november 2006 Akkurat her har du faktisk ikke noe særlig valg, for å utsette kona di for smitte pga. av at du har vært idiot er i hvert fall utilgivelig, uansett om det er usannsynlig at du har blitt smittet. Så jeg mener at du må krype til korset. Stakkar deg.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #20 Skrevet 15. november 2006 Så du var utro, og du sitter og bekymrer deg over at du muligens er smittsom? Skam deg! Moral, gutten! ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå