Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Heisan! Noen som har maler i f.eks. Word på festprogram og vielsesprogram. Tenker på å starte litt med i allefall festprogrammet. Jeg har sett eksempler på fine festprogram. De hadde meny, sanger og bordplan, samt noen gullkort om ekteskapet og bilder av brudeparet innimellom. Det var også 3-4 setninger om alle gjestene, som var linket til bordplanen. Andre som har startet å tenke på dette?
Gjest Ballerina Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Hei! Festprogram er jeg ikke helt sikker på, men jeg har funnet ut om vielsen på kirken.no - der står alt man behøver å vite (sånn ca.) om vielsen Hvis du finner noe ut om festprogram kan du kanskje legge det ut her??? ...er jo litt interessert selv også
090607 Skrevet 19. november 2006 #3 Skrevet 19. november 2006 (endret) Det skal jeg gjøre! Har starta med å finne litt gullkorn Barns tanker om kjærlighet og ekteskap Hvordan bestemmer man seg for hvem man skal gifte seg med? - «Du må finne en som liker de samme tingene som deg. Hvis du for eksempel liker sport, må hun like at du liker sport, og hente chips og brus til deg mens du ser på sporten» (Emil, 10 år) Innlegg endret, jmf reglene ang kopirett. Link til barns tanker om kjærlighet og ekteskap: link vimse-mod Endret 19. november 2006 av vimse
Snupsipusi Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 Jeg har nok tenkt en god del på dette, men har enda ikke noe "håndfast" til vårt eget bryllup. Er i planleggingsfasen fremdeles . Fant mye bra på www.brudepikene.no! Verdt å ta en titt . Også www.kongsvinger.kirken.no har mye fint om det som foregår i kirken.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Hahaha...de var geniale ler så jeg griner her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå