Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Hei! Lurer litt jeg Er en mann på 25 år som bor i en annen by en kjæresten min. Hun spurte meg pent her om dagen om en venn av henne som er nesten er dobbelt så gammel kunne få overnatte en natt hos henne (han kommer på besøk til byen der hun bor!) Hun har snakket mye om denne mannen, sier at han nesten har vært som en far oppgjennom oppveksten hennes....... Jeg har alldrig truffet han! Har heller ikke vært lenge sammen med henne. Er det unormalt å bli litt bekymret??? Trenger råd jeg!
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Ikke bekymre deg! Hadde det vært noe muffens her hadde hun ikke spurt om lov. Men hun viser deg respekt ved å spørre deg og lov og da synes jeg hun fortjener tillit tilbake
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Tror ikke jeg hadde godtatt dette uansett hva grunnen måtte være!
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Tror ikke jeg hadde godtatt dette uansett hva grunnen måtte være! ← Hva i alle dager er det som ikke er å godta med dette da? En mann som er en slags surrogatfar skal overnatte der. ÅNEEEEIII krise! Hun kommer sikkert til å være utro med surogatfaren sin! Til ts: Jeg hadde ikke bekymret meg, nei...
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Hun kommer sikkert til å være utro med surogatfaren sin! ← Haha fysj! Tror heller ikke det er noe å bekymre seg over. Da hadde hun nok skjult det litt mer.
Gjest Valiant Thor Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Er det noe og bekymre seg for ?:
Gjest lazuli Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Klart det ikke er unormalt og bli bekymret ...gjør vi ikke til stadighet det da? Ved å gå nærmere inn i bekymringen kan du mer spesifikt finne ut hva du kjenner. Er det det at du ikke stoler på henne??...finn isåfall ut hvorfor. Det kan være viktig informasjon du bør forholde deg til. Er det derimot "bare" det at du er redd for å miste henne, vil hun sikkert sette pris på at du forteller henne det.
Fiol Skrevet 14. november 2006 #8 Skrevet 14. november 2006 Hun er jo kjempesnill som spørte deg om det var greit da. Man kan fort bli litt bekymret, men tror nok neppe dette er noe å være redd for.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #9 Skrevet 14. november 2006 Jeg synes det hørtes rart ut. Det er godt mulig hun vil teste ut sjalusien din, og nevner dette for deg...
Gjest Pax Skrevet 14. november 2006 #10 Skrevet 14. november 2006 Hun spurte meg pent her om dagen om en venn av henne som er nesten er dobbelt så gammel kunne få overnatte en natt hos henne ← Hm, for det første hadde jeg ikke spurt om lov. Jeg hadde sagt: - Du, dato X kommer X på besøk, og sover her en natt. For det andre har du nok ingenting å beskymre deg over.
valentino Skrevet 15. november 2006 #11 Skrevet 15. november 2006 Hm, for det første hadde jeg ikke spurt om lov. Jeg hadde sagt: - Du, dato X kommer X på besøk, og sover her en natt. ← Du vet hva du vil, og det er bra. Men hva om din kjæreste sa at eksen hans kommer på besøk en natt og overnatter?
Gjest Catwoman Skrevet 15. november 2006 #12 Skrevet 15. november 2006 Du vet hva du vil, og det er bra. Men hva om din kjæreste sa at eksen hans kommer på besøk en natt og overnatter? ← Nå er det jo ikke eksen det er snakk om her da. Men en god venn, som hun har kjent i mange år og som hun føler er som en slags far for henne - ganske stor forskjell det.
Gjest Gjesta Skrevet 15. november 2006 #13 Skrevet 15. november 2006 Unormalt er det ikke. Men du har ingenting å bekymre deg for
Gjest Eir Skrevet 15. november 2006 #14 Skrevet 15. november 2006 Du vet hva du vil, og det er bra. Men hva om din kjæreste sa at eksen hans kommer på besøk en natt og overnatter? ← Eksen blir jo uansett noe annet da. Men dersom det var en eks han har kontakt med, som en vanlig venninne hadde det selvsagt vært greit det også. Men iom at kjæresten min ikke har kontakt med sine ekser overhode så hadde jeg selvsagt stusset litt dersom de plutselig skulle overnatte... At gamle venner overnatter synes jeg ikke man har noen grunn til å reagere på.
Gjest Pax Skrevet 15. november 2006 #15 Skrevet 15. november 2006 Du vet hva du vil, og det er bra. Men hva om din kjæreste sa at eksen hans kommer på besøk en natt og overnatter? ← Da hadde jeg sagt: Jeg er litt skeptisk, og liker det ikke helt, men jeg stoler på deg, kjære.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå