Gå til innhold

internett kostnader

Anbefalte innlegg

Gjest gjest fra vestlandet
Skrevet

Hei

Jeg bare lurer på om det er noen her som kan svare meg på om det koster noe ekstra å være på sidene til kvinneguiden, eller om det er det samme som å være på sidene til vg. :o

Dette er veldig flaut å spørre om :oops: , men jeg er helt nybegynner på internett, har ISDN og vil ikke ha ekstreme tlf regninger som jeg har hørt at noen har fått.

Kjempeglad for all hjelp :P

• 3 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kostnadene på internett er som følger:

1. Hva du enn gjør på nettet (så lenge du ikke roter deg borti betaltjenester) er

gratis.

2. Det du betaler for er tiden du er tilkoblet ved hjelp av ISDN linjen. Dette er en regning på lik linje med telefonregningen. Se for deg at du ringer opp internett og sitter og skravler med det. Det spiller ingen rolle hva du sier eller får svar, prisen er den samme pr telleskritt.

3. Forskjellen mellom ISDN og bredbånd prismessigt, er at du for ISDN betaler pr tellerskritt, mens du med bredbånd betaler en fastpris pr måned (for eks 200 kr for en grei linje) og bruken er da gratis. Prisen er den samme uansett hvor mye du bruker nettet. (Er som en mobiltelefon du kun betaler abonnementet på og så kan ringe så mye du bare gidder helt gratis).

Gjør dette deg noe klokere?

.

Endret av Gobi
Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, stakkars anonym ovenfor her som får svar på innlegget sitt mer enn tre år etter det ble skrevet :ler:

Skrevet

hehe, det så ikke jeg, men lå jo bare på side 2 eller 3 på denne forumsdelen da...

virker på litt lite aktivitet her liksom.... :ler: Jaja, hun / han fikk nå i hvertfall ett svar.... kanskje litt seint, men men... :)

.-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...