Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Skal flytte og har en del møbler/annet som jeg skal kaste før jeg tømmer leiligheten for godt. Men hvor kjører jeg dette? Søppelfylling, eller? Tenkte egentlig å leie en container, men det koster jo forsåvidt mye penger..... Koster det noe å kjøre søppelet andre plasser? Og hvor kan jeg kjøre det til her i nærheten.....
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Bøler avfallsdeponi pleier vi å dra til, men de tar vel i mot borte ved McDonalds også?
Gjest Skya Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 ROAF har flere avdelinger, men den som ligger på Lørenskog ligger borte ved McDonalds ja, såtr alt om åpningstider og sånn på hjemmesiden deres.
Gjest Gjesteline Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Dra heller på ROAF på Lørenskog (men de tar vel ikke imot alt) eller Brobekk enn Berger. De to førstnevnte er gratis, Berger koster noen hundrelapper. Du har vel uansett omtrent like langt å kjøre til Berger som til Brobekk.
Gjest Skya Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Dra heller på ROAF på Lørenskog (men de tar vel ikke imot alt) eller Brobekk enn Berger. De to førstnevnte er gratis, Berger koster noen hundrelapper. Du har vel uansett omtrent like langt å kjøre til Berger som til Brobekk. ← Det koster også å levere på Lørenskog, priser står på hjemmesiden. Men jeg slapp å betale sist, da jeg ikke kastet så mye.
Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Et tilhengerlass på lørenskog koster 100 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå