Gå til innhold

Dunk og klaps i hodet er greit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dette x gjør med vår sønn. Jeg vil kalle det vold og uakseptabelt. Skal jeg anmelde det? Det er et dilemma jeg sliter med. Det skjer ikke ofte.men det er ikke noe forsvar for x.

Skrevet

Jeg er enig med midretallet (dvs dommeren) som mener at dette er å regne som straffbar handling.

Å luge, "slå" og helle såpe i munnen på en 7-åring synes for meg å være helt uakseptabelt.

Skrevet
Det er dette x gjør med vår sønn. Jeg vil kalle det vold og uakseptabelt. Skal jeg anmelde det? Det er et dilemma jeg sliter med. Det skjer ikke ofte.men det er ikke noe forsvar for x.

Kontakt "barnevernet" og spør dem om hva du kan gjøre. Jeg antar at de unngår å undersøke saken samtidig som de unngår å svare på ditt spørsmål fordi de mener det er en "voksenkonflikt". Hvis du derimot får en uttalelse av andre fagfolk vil de muligens løfte på baken.

Skrevet

Jeg mener det er helt uakseptabelt å klapse, dunke, lugge eller knipse barn som straff fordi de er "ulydige".

Helt latterlig at det dømmes på denne måten i Norge i dag.

Skrevet (endret)

*leser*

Endret av Forumtroll
Skrevet
Kontakt "barnevernet" og spør dem om hva du kan gjøre. Jeg antar at de unngår å undersøke saken samtidig som de unngår å svare på ditt spørsmål fordi de mener det er en "voksenkonflikt". Hvis du derimot får en uttalelse av andre fagfolk vil de muligens løfte på baken.

:overrasket: Hva skal det bety, far til 2? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...