Gå til innhold

Ut å ta en øl i OSlo

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi er 20 stykker som skal ut å spise på torsdag, på Majorstua. Men vi hadde tenkt å ta en øl før middagen (klokka 20) for å samles, siden vi kommer fra forskjellige steder. Er det noen som har tips til et sted som er billig, som er åpent rundt klokka 18, og der 18-åringer får innpass.. Og det bør helst ligge på strekningen Sentrum-Majorstua. De fleste kommer sikkert til å komme til Oslo S så.. Ellers har vi ikke mange krav :)

På forhånd takk :)

Endret av Aylana
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cafe Fiasco ved Bussterminalen er billig og like ved Oslo S. Så kan dere jo ta t-banen opp til Majorstuen etterpå!

Skrevet

På "Amerikalinjen" nede ved Oslo S er det både hyggelig, pent, raffinert, behagelig, sofistikert og internasjonalt (kontinental eksklusiv stemning).

:Nikke:

Skrevet
På "Amerikalinjen" nede ved Oslo S er det både hyggelig, pent, raffinert, behagelig, sofistikert og internasjonalt (kontinental eksklusiv stemning).

:ler: Ikke akkurat som om jeg skulle sagt det selv, men ølen er rimelig der ja. ;)

Skrevet
:ler:  Ikke akkurat som om jeg skulle sagt det selv, men ølen er rimelig der ja.

Tror jeg henger meg med på det rådet.

Skrevet

:legrine: Men det har vært artig på quiz der en gang i blant, det skal de ha.

Skrevet

Hvis dere kun skal ta en øl, så har vel kanskje ikke 10-20 kroner på ølen såå mye å si?

Dere kan gå på mikrobryggeriet som ligger rett ved bogstadveien! Jeg husker ikke prisen der, men de brygger eget øl der, og det er litt gøyalt. Det er mulig dere ikke får plass til alle rundt samme bord, men at dere må dele dere opp litt.

Skrevet

Barbera på Aker Brygge og Cafe Sør i Torggata har billig øl !

Skrevet

Du har jo Downtown rett ved T-banenedgangen på Grønland. Der koster ølen 29 kr!

Skrevet

Eller Stargate (om det ikke har skiftet navn).. Stargate er poppis blant mine studentvenner.. men det er ikke noe koselig der da.. da ville jeg heller betalt noen ekstra kroner for å sitte på et hyggelig sted:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...