Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lange øyevipper, noe som forsåvidt er greit. Om de bare hadde krølla seg når jeg påførte maskara. Men, neida.. de blir liksom bare stående rett ut.

Jeg har gjentatte ganger prøvd med vippetang, men det ser ikke ut til å fungere særlig greit, desverre!

Er det noen som vet om maskaraer eller andre hjelpmidler, som får krølla vippene mine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å hold rettetangen foran hårføner i noen sekunder, til den blir varm (men ikke for varm) - det pleier å hjelpe! Ellers finnes det elektroniske vippetanger (mini-krølltang) men vet ikke om de funker for har aldri prøvd selv..

Skrevet

Eg pleier og holde vippetenga under varmt vann i springen ,tørker av vannet etterpå , virker kjempe bra det .har og sånn elektrisk vippetang, men synest faktisk og holde den gamle gode vippetanga under varmt vann er best :sminkedokke: avslutt med dior maskara :)

Skrevet

Noen vippetanger funker bedre enn andre. H&M sine, f.eks, er elendige til mine vipper. Tror Shisheido skal ha en bra en. Selv har jeg en kjøpt på Vita, den funker helt ok. Jeg klemmer i ca 30 sekunder, tar så på mascara. Synes ikke det sliter på vippene, og det er vel kanskje 12 år siden jeg begynte med vippetang. :rosasmil:

Skrevet

Shu Umuera har visstnok en veldig bra vippetang, men merket finnes ikke i Norge så vidt jeg vet, men går an å få tak i på eBay.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...