BergensAnd Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Finner ikke igjen den tråden der det var en som påsto at det var straffbart i Norge å være på andre folks (naboens?) åpne trådløse nettverk. Men denne artikkelen hevder i hvert fall at det ikke er straffbart i Norge. Så altså, selv om det ikke er særlig pent så er det altså heller ikke ulovlig ...
Yme Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Finner ikke igjen den tråden der det var en som påsto at det var straffbart i Norge å være på andre folks (naboens?) åpne trådløse nettverk. Men denne artikkelen hevder i hvert fall at det ikke er straffbart i Norge. Så altså, selv om det ikke er særlig pent så er det altså heller ikke ulovlig ... ← Det er jo litt dumt å ha åpent nettverk, om man vil ha det for segselv
Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Her er det åpne nettverket stengt!
BergensAnd Skrevet 14. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2006 Har jeg sagt noe morsomt? Jeg skjønner ikke spøken, jeg
Gjest Sumiko Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Er naboen lur, så stenger naboen nettverket sitt.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Det blir vel nesten som å gå inn i et hus som har åpen dør... Kan heller ikke akkurat kalle det innbrudd
Gjest Fresh Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Er naboen lur, så stenger naboen nettverket sitt. ← Og er naboen til naboen lur, så hacker naboen til naboen seg inn på naboens ruter og åpner nettverket igjen. Har jeg hørt
Gjest Bøllefrøet Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 Og er naboen til naboen lur, så hacker naboen til naboen seg inn på naboens ruter og åpner nettverket igjen. Har jeg hørt ← Har du hørt? Tror du driver med det jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå