Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 http://www.bille.nu/cat/
Gjest Elfrida Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Katta mi er litt konservativ i musikkveien, jeg tror faktisk hun foretrekker korsang, eller opera som ikke er for dramatisk. Hun liker IKKE bråkete musikk med bass og brøl, men kan tolerere det hvis ikke volumet er for høyt...
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 (endret) Selv elsker katten min Led Zeppelin, om jeg glemmer å skru av musikken når jeg går på jobb så ligger hun samme plassen og hører på Stewie wonder-katta passa best til denne sangen Endret 14. november 2006 av Ferskvannsblekksprut
Gjest *Snart medlem* Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Utrolig nice, må teste den ut på katten til min mor når jeg er hjemme
Knøttet Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Katten min liker ihvertfall ikke blokkfløytespilling! Hver gang jeg spilte blokkfløyte angrep han meg, begynte å leke og bite ... ble helt rabiat, stakkar ...
Gjest Borghild Skrevet 18. november 2006 #7 Skrevet 18. november 2006 Mitt katteskinn digger Satyricon, Metallica og AC/DC! Rockekatt med andre ord!
Gjest Miloine Skrevet 18. november 2006 #8 Skrevet 18. november 2006 (endret) Herlighet for noen snutter du finner Den ene katten vår digger Eva Cassidy så når vi spiller noe med henne kommer han løpende og ruller seg rundt Endret 18. november 2006 av Miloine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå