Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Jeg trenger å kjøpe meg en volum mascara som gjør vippene mine fine og lange, men har ikke råd til de dyreste. Lurte på hvem som er bra i de billigere prisklassene?
Gjest Odense Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Jeg synest "billig merket" Loreal har de best volume maskaraene, jeg brukte de en del når jeg var yngre, og jeg har noen venninder som sverger til dem..Vet desverre ikke hva de heter, men det er bare å spørre i butikken du handler... Men visst du en gang vil legge litt penger i sminke så anbefaler jeg YSL volume mascara, den er bare best!
Nemesis Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 YSL sin volum maskara koster 148 kr inne på strawberrynet.com.. Det er jo mye billigere enn i parfymerier Vet ikke om 148 kr er mye for en maskara siden du ikke sier hvor mye du er villig til å betale, men her er hvertfall linken til den http://www.strawberrynet.com/makeup.aspx?C...2&goChar=Y#5877 PS.. husk at de sender fraktfritt!
Gjest Lanyah Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Maybelline Lash Stylist! ← Skriver under på denne!
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Maybelline Lash Stylist! ← jeg er enig i at denne er bra. Men den tørker jo ut så altfor fort. Kikka litt nærmere på skrumekanismen, og ser jo at den ikke er helt tett. Så det er jo ikke rart de tjener penger, hvis folk må kjøpe ny pga dårlig innpakning.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 Jeg synes Max Factor 2000 calorie er den beste volum mascaraen jeg har prøvd. Koster kr 109,-.
brumma* Skrevet 15. november 2006 #9 Skrevet 15. november 2006 Enig med de to siste. Max Factor 2000 calories funker kjempebra på meg (liker forøvrig Max Factors Stretch også, men den gjør vippene mer lange enn den gir volum). Isadora sin (som jeg ikke husker hva heter i farta) er også super! Og så er de billige. Rundt 100 kroner begge to.
*Ariel* Skrevet 15. november 2006 #10 Skrevet 15. november 2006 (endret) L'orèals volumx4 eller var det 5 koster nå 59.50 hos HM. Den var ganske god synes jeg, selv om jeg selv foretrekker Masterpiece fra MaxFactor. Likte ikke Lash Stylist i det hele tatt, har ikke sansen for de som har kam i stedet for børste. Endret 15. november 2006 av *Ariel*
Rexina Skrevet 15. november 2006 #11 Skrevet 15. november 2006 Maybelline Lash Stylist! ← Den er en av mine favoritter
kumquat Skrevet 15. november 2006 #13 Skrevet 15. november 2006 loreal lash architect maybelline volum' express og xxl volume
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå