Gå til innhold

Hvilken volum mascara er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger å kjøpe meg en volum mascara som gjør vippene mine fine og lange, men har ikke råd til de dyreste. Lurte på hvem som er bra i de billigere prisklassene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synest "billig merket" Loreal har de best volume maskaraene, jeg brukte de en del når jeg var yngre, og jeg har noen venninder som sverger til dem..Vet desverre ikke hva de heter, men det er bare å spørre i butikken du handler...

Men visst du en gang vil legge litt penger i sminke så anbefaler jeg YSL volume mascara, den er bare best! :)

Skrevet

Maybelline Lash Stylist! :)

Skrevet
Maybelline Lash Stylist!  :)

jeg er enig i at denne er bra. Men den tørker jo ut så altfor fort. Kikka litt nærmere på skrumekanismen, og ser jo at den ikke er helt tett. Så det er jo ikke rart de tjener penger, hvis folk må kjøpe ny pga dårlig innpakning.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg synes Max Factor 2000 calorie er den beste volum mascaraen jeg har prøvd.

Koster kr 109,-.

Skrevet

Enig med de to siste. Max Factor 2000 calories funker kjempebra på meg (liker forøvrig Max Factors Stretch også, men den gjør vippene mer lange enn den gir volum). Isadora sin (som jeg ikke husker hva heter i farta) er også super! Og så er de billige. Rundt 100 kroner begge to.

Skrevet (endret)

L'orèals volumx4 eller var det 5 koster nå 59.50 hos HM. Den var ganske god synes jeg, selv om jeg selv foretrekker Masterpiece fra MaxFactor.

Likte ikke Lash Stylist i det hele tatt, har ikke sansen for de som har kam i stedet for børste.

Endret av *Ariel*
Skrevet
Maybelline Lash Stylist!  :)

:Nikke: Den er en av mine favoritter :)

Skrevet

Mine favoritter er Max Factor og Gosh.

Skrevet

loreal lash architect

maybelline volum' express og xxl volume

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...