Gjest Bertine ikke innlogget Skrevet 14. november 2006 #1 Del Skrevet 14. november 2006 Jepp.. Er det noen som vet? Nederst på vitnemålet mitt, som er de samlede karakterene, står det "sum omfang: 103". Er det vekttallene mine fra alle 3 årene på videregående? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #2 Del Skrevet 14. november 2006 Du har da ikke vekttall på videregående. Jeg tipper det er ditt samlede ukentlige timetall på de tre årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. november 2006 #3 Del Skrevet 14. november 2006 Man har ikke vekttall på videregående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 14. november 2006 #4 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) oki, ikke studiepoeng heller da? :klø: Bare karakterene som gjelder der? men da vet jeg det Endret 14. november 2006 av Bertine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 14. november 2006 #5 Del Skrevet 14. november 2006 Studiepoeng (tidligere vekttall) er noe du får for høyere utdanning, dvs. høyskole eller universitet. På videregående regnes det gjennomsnitt av karakterene dine, som multipliseres med 10, deretter legger man til eventuelle tilleggspoeng og du har da dine konkurransepoeng som bestemmer hvilke høyere utdanninger du kan komme inn på. I jobbsøkesammenheng tviler jeg på om det er noe annet enn karaktersnittet ditt som er interessant så lenge du ikke har høyere utdanning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Irritata Skrevet 14. november 2006 #6 Del Skrevet 14. november 2006 Man har ikke vekttall på videregående. ← Er det bare jeg som irriterer meg grønn over folk som skriver innlegg bare for å gjenta en eksakt faktaopplysning som stod i innlegget rett før? En ting er en diskusjon, med meninger og argumenter ulike veier, men en enkel faktaopplysning?!? Er det bare som for å si "Jeg vet også altså, selv om jeg ikke var først!! Heeelt sant!" Ja, jeg vet; er det rart det er krig i verden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 15. november 2006 #7 Del Skrevet 15. november 2006 Er det bare jeg som irriterer meg grønn over folk som skriver innlegg bare for å gjenta en eksakt faktaopplysning som stod i innlegget rett før? En ting er en diskusjon, med meninger og argumenter ulike veier, men en enkel faktaopplysning?!? Er det bare som for å si "Jeg vet også altså, selv om jeg ikke var først!! Heeelt sant!" Ja, jeg vet; er det rart det er krig i verden? ← Noen ganger kan det jo være greit å høre det fra flere personer, så man er sikker på at det ikke bare er den første som svarte som har misforstått eller tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 16. november 2006 #8 Del Skrevet 16. november 2006 Eller det kan være at flere har gått inn samtidig, og derfor har det kommet et nytt innlegg før man har fått postet sitt innlegg. Vi kan jo ikke vite om noen sitter og svarer på et innlegg i akkurat dette øyeblikk eller ikke (kan selvsagt se hvor mange som leser, men vi aner ikke hvor mange som svarer og hva de i så fall svarer). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #9 Del Skrevet 16. november 2006 Eller det kan være at flere har gått inn samtidig, og derfor har det kommet et nytt innlegg før man har fått postet sitt innlegg. Vi kan jo ikke vite om noen sitter og svarer på et innlegg i akkurat dette øyeblikk eller ikke (kan selvsagt se hvor mange som leser, men vi aner ikke hvor mange som svarer og hva de i så fall svarer). ← Det er så, men det var vel neppe aktuelt i dette tilfellet, da det var 2-3 timer mellom de to innleggene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå