Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 jeg har nettopp fått en voksen katt pga omplassering. den har en pløsete kul på magen.. kjennes ut som den er fylt med vann, men det virker ikke som at den synes det er vondt når jeg tar på den. bare litt ekkelt. er det noen som vet hva dette er, og om det er farlig for katten?
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Vet du om pus har vært ute og slåss? I såfall kan det være en verkebyll. Prøv å ta en vaskeklut med varmt(men ikke så varmt at katten brenner seg) og gni forsiktig over kulen og se om det kommer verk ut.
Arwen Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Hunnkatter får ofte litt slarkete hud på magen etter at de er sterilisert. Kan det være det?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Min fikk også tjukkebolle etter hun ble sterilisert. Når jeg dytter i den, vagger den
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 ja, jeg tror den er sterilisert! det var fint å høre at det kanskje ikke er noe verre enn det.. det er en innekatt, så noe slåssing er det ihvertfall ikke!
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Min fikk også tjukkebolle etter hun ble sterilisert. Når jeg dytter i den, vagger den ← Min og. Skikkelig ølvom.
*Lene* Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Anbefaler deg å gå til veterinæren for å sjekke dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå