Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #21 Skrevet 16. november 2006 Kan ikke huske at jeg ikke har gjort det. Tror jeg var ni - ti år gammel, oppdaget en merkelig følelse mellom bena da vi klatret i tau i gymsalen og måtte utforske. ← Så det var det som var hensikten med det jævla klatretauet?! (...som jeg forøvrig aldri greide å få deigræva mi oppover) Vel og merke var seksual-undervisningen på skolen vår heller katastrofal, men jeg hadde aldri trodd at de var så utspekulerte! Æææsj, også hun ekle greia av ei gymlærer vi hadde óg da! (50+ i tettsittende spandex-klær)
Daiquiry Skrevet 17. november 2006 #22 Skrevet 17. november 2006 Jeg husker godt min første orgasme, da var jeg 5 tror jeg.....Prøvde også å ha sex med bestekompisen min det året....og vi visste nøyaktig hva vi gjorde....
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #23 Skrevet 17. november 2006 i dusjen ca 9 år gammel, men skjønte ikke helt h va jeg drev med. etter orgasmen så prøvde jeg meg frem for å se om det gikk an på resten av kroppen også, og masturberte på magen, beina og brystene.
valentino Skrevet 17. november 2006 #24 Skrevet 17. november 2006 jeg hadde debutert seksuelt som 14åring. ← Det var vel litt i overkant tidlig? Er du stolt av det?
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #25 Skrevet 18. november 2006 Det var vel litt i overkant tidlig? Er du stolt av det? ← Det er vel ikke opp til deg og bedømme/fordømme om det var sent/ tilig nok
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 18. november 2006 #26 Skrevet 18. november 2006 Det var vel litt i overkant tidlig? Er du stolt av det? ← For en kuk du framstår som. Kan du ikke bare pakke sammen og dra nå, først som sist?
Amalie_85 Skrevet 18. november 2006 #27 Skrevet 18. november 2006 Kan aldri huske å ha gjort slike ting i barndommen min. Min første orgasme fikk jeg ikke før jeg var 18 tror jeg.
Gjest graceland Skrevet 18. november 2006 #28 Skrevet 18. november 2006 Var vel en 11-12 år gammel, tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #29 Skrevet 19. november 2006 Er mann i 50 årene og har runka til orgasme fra 11 årsalder. Kanskje 9 - 10 . Husker problemet med å bli kvitt det lille som kom da jeg var 11..
Gjest Jente_81 Skrevet 19. november 2006 #30 Skrevet 19. november 2006 Begynte ikke før æ va 16! Måtte en type til for å lære meg at det fantes noe der nede.... Hadde faktisk ikke peiling før det...........
Liskat Skrevet 19. november 2006 #31 Skrevet 19. november 2006 Var vel 8-9 eller noe slikt første gang, tror jeg.
Gjest gjesta Skrevet 19. november 2006 #32 Skrevet 19. november 2006 Husker ikke sikkert, men mener jeg var rundt 12 år.
karewa Skrevet 20. november 2006 #33 Skrevet 20. november 2006 Jeg var ca 10 år tror jeg første gangen jeg fikk orgasme. Jeg hadde ei to år eldre søster som fortalte meg hvordan man kunne gjøre det. Har fortsatt siden!
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #34 Skrevet 20. november 2006 da jg fikk mg min første seriøse kjæreste, så begynte vi å snakke om dt, første gang var da jg var sånn ca 13 år. 2 år før jeg debuterete seksuellt og det har blirr bedere etter at jeg har debuteret.....
aluminium Skrevet 1. desember 2006 #35 Skrevet 1. desember 2006 Er mann i 50 årene og har runka til orgasme fra 11 årsalder. Kanskje 9 - 10 . Husker problemet med å bli kvitt det lille som kom da jeg var 11.. ← Var vel omtrent slik for meg også, hvis jeg ikke var enda tidligere ute. Husker ikke helt, men jeg var iallefall tidlig, og jeg er gutt jeg også...
Gjest Lanyah Skrevet 2. desember 2006 #36 Skrevet 2. desember 2006 Jeg begynte regelmessig da jeg var 12.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2006 #37 Skrevet 4. desember 2006 At jenter har mastrubert i alle år er en kjennsgjerning. I min ungdom snakket vi aldri om dette ( fy for skam ). Min egen debut var vel som jeg kan huske i ca. 15 års alderen. Vi var jo ikke så opplyst den gang som i dag. Jeg undrer på når denne aktiviteten begynner hos dagens ungdom. Fremdeles aktiv og 54 år. ← Jeg er medisinstudent og når vi hadde seksualitet uken på skolen så påstod sexologen at små jente babyer som sitter å gynger på kneet til voksne var en form for mastubasjon og at det at jenter elsker ridning var et uttrykk for seksuell nytelse Så jeg går utifra det kommer ann på hva man legger i mastrubasjon. Vil også legge til at jeg tar det litt med en klype salt hva sexologer sier for det er jo en grunn til at de ønsker å jobbe kun med sex. Tror nemlig at man stort sett finner det man leter etter. Personlig så husker jeg at jeg var veldig interessert i dette i 10års alderen. Men har egentlig aldri klart å få noe nytelse av det før jeg oppdaget dusj-strålen i 20 årene
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2006 #38 Skrevet 4. desember 2006 Personlig er jeg svært overrasket over hvor mye skrivefeil som florerer på diverse forum generelt. Pinlig! ← Hvem bryr seg??? De fleste har viktigere ting å bry seg om her i livet
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2006 #39 Skrevet 5. desember 2006 Jeg hadde en kamerat som ville slikke meg der nede når vi var 5år! Blir fortsatt like sjokkert hver gang jeg kommer på det
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2006 #40 Skrevet 6. desember 2006 Jeg hadde en kamerat som ville slikke meg der nede når vi var 5år! Blir fortsatt like sjokkert hver gang jeg kommer på det ← Det kan da overhodet ikke være normalt???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå