Gjest Tante Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 At jenter har mastrubert i alle år er en kjennsgjerning. I min ungdom snakket vi aldri om dette ( fy for skam ). Min egen debut var vel som jeg kan huske i ca. 15 års alderen. Vi var jo ikke så opplyst den gang som i dag. Jeg undrer på når denne aktiviteten begynner hos dagens ungdom. Fremdeles aktiv og 54 år.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Tror jeg varierer veldig. Jeg ble vel nysgjerrig i 8-9års alderen, mer nysgjerrig i 14-15års alderen, men onanerte ikke skikkelig før etter jeg hadde hatt sex; som 19åring. Måtte læres opp av mannfolk
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Har gjort det så lenge jeg kan huske
Trampe Skrevet 14. november 2006 #8 Skrevet 14. november 2006 Kan ikke huske at jeg ikke har gjort det. Tror jeg var ni - ti år gammel, oppdaget en merkelig følelse mellom bena da vi klatret i tau i gymsalen og måtte utforske. Men jeg tror ikke jeg fikk til skikkelig orgasme før etter jeg hadde debutert seksuelt som 14åring.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #9 Skrevet 14. november 2006 Den merkelige følelsen fikk jeg allerede i barnehagen. Husker veldig godt en spesiell sklie... *mimre* Jeg husker ikke nøyaktig når jeg begynte å onanere, men jeg må ha vært under 9 år. Jeg syntes det var godt å ta på klitten (jeg visste ikke at det hadde et navn den gang), men trodde jeg gjorde feil i forhold til det jeg hadde hørt rykter om, jeg trodde det "gode punktet" skulle være lenger bak (vagina, har jeg funnet ut senere...), men konkluderte med at jeg ikke behøvde å tenke på hva andre likte, jeg kunne jo gjøre akkurat det JEG syntes var godt, uansett hva andre gjorde eller mente. Den tankegangen har jeg forsåvidt den dag i dag, synes det er en god leveregel!
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. november 2006 #11 Skrevet 14. november 2006 i går ← Var det godt, vennen min? Ja til flere søndager!!
Vesla89 Skrevet 14. november 2006 #12 Skrevet 14. november 2006 Tja.. Jeg var vel omkring 12 år etter å ha blitt halvveis mishandla av et familiemedlem. Husker jeg var nysgjerrig på hva som var der "nede".. Slik ble det til at jeg utforsket første gang! Etter det har det vært svært ofte
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #13 Skrevet 14. november 2006 For ordens skyld, det heter masturbasjon, ikke mastrubasjon. Er overrasket over at flere og flere sier/skriver dette feil.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #14 Skrevet 15. november 2006 Personlig er jeg svært overrasket over hvor mye skrivefeil som florerer på diverse forum generelt. Pinlig!
Rexina Skrevet 15. november 2006 #15 Skrevet 15. november 2006 Jeg har også gjort det så lenge jeg kan huske. ble nysgjerrig som 5 åring eller noe, men begynte ikke helt ordentlig før noen år etter. og fikk mi første orgasme av meg selv som 7-8 åring.
Gjest Shoreh Skrevet 15. november 2006 #16 Skrevet 15. november 2006 Jeg gar ingen tro på at folk begynner med dette tidligere nå enn før, man snakket bare ikke så åpent om det da.
Gjest Gjest_hardcore_* Skrevet 15. november 2006 #17 Skrevet 15. november 2006 Jeg gar ingen tro på at folk begynner med dette tidligere nå enn før, man snakket bare ikke så åpent om det da. ← Åpent og åpent.. Det var kanskje ikke så mange internettfora der man kunne snakke anonymt om slike ting før..
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #18 Skrevet 16. november 2006 Tror jeg begynte regelmessig når jeg var 13.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #19 Skrevet 16. november 2006 Jeg er jente og begynte da jeg var 10 år.
Gjest glamourgirl Skrevet 16. november 2006 #20 Skrevet 16. november 2006 For ordens skyld, det heter masturbasjon, ikke mastrubasjon. Er overrasket over at flere og flere sier/skriver dette feil. ← Takk! For min del er det et skille på første gang jeg utforsket og første gang jeg fikk orgasme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå