Gå til innhold

Da er kirken bestilt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lykkelig!

Dato er satt. Vi fikk Nidarosdomen!!!

-riktignok et bittelitt ugunstig tidspunkt, men skitt au :)

Jeg og min kjæreste gifter oss 8 september 2007!

Og dere, kjære internettjenter er de første som vet noe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så bra :) Gratulere så mye! Det blir nok flott å ha det i Nidarosdomen..Lykke til med å fortelle det til familien:) Det går nok bra!!!

Skrevet

Gratulere kjempemye! Koster det mye å gifte seg der da?

Skrevet

Dere får i hvert fall god plass! :)

Skrevet

Gratulerer! Det må være fantastisk å gifte seg i en så flott kirke!

Skrevet

Ja det blir spennende med domen :)

Det koster 6000 å gifte seg der. Ikke så mye mer enn å gifte seg andre steder har jeg inntrykk av. Hvis man ikke velger den kirka man tilhører da, for da er det jo gratis.

Stor-kirka tror jeg ingen får. Bare Ari Behn og prinsessen :) Vi får nok klare oss med en av sidekapellene. Men det er jo fortsatt nidarosdomen. Et fantastisk byggverk synes jeg. Dette blir gøy!

Skrevet

Litt nysgjerrig; hva er et ugunstig tidspunkt som du nevnte?

Skrevet

Var på bryllup i sommer i Nidarosdomen og det var i "stor-kirka". Men det ble kanskje litt stort, for en må ha ganske mange gjester for at det ikke blir litt bortkomment. Vet av flere bryllup og alle har vært i "stor-kirka" altså der prinsessa giftet seg.

Skrevet

Gratulerer.

Jeg synes 6000,- hørtes mye ut. Mente at det kostet ca 1000,- å velge en kirke man ikke hørte til jeg.

Skrevet

Gratulere! En fantastisk kirke! Og selv om det er i et av kapellene, flott er det uansett!

Skrevet (endret)
Litt nysgjerrig; hva er et ugunstig tidspunkt som du nevnte?

Vi får kirka klokken 16.30... Litt sent på dagen synes jeg. Men vi finner vel løsninger som passer mtp fotograf og sultne middagsgjester håper jeg :) Kanskje noen har forslag eller tanker rundt så sen kirketid? Jeg kan poste et nytt innlegg for den diskusjonen..

Endret av Mirabella83
Skrevet
Var på bryllup i sommer i Nidarosdomen og det var i "stor-kirka".

Sier du det? Ja, jeg vet jo ikke hva vi får. Antok bare at det ikke var stor-kirka. Men da går det jo an å håpe :) Det blir spennende.

Skrevet

Grattulerer! Det høres jo ut som et drømmested å ha et bryllup. Lykke til med resten av planleggingen.

Skrevet
Vi får kirka klokken 16.30... Litt sent på dagen synes jeg. Men vi finner vel løsninger som passer mtp fotograf og sultne middagsgjester håper jeg :) Kanskje noen har forslag eller tanker rundt så sen kirketid? Jeg kan poste et nytt innlegg for den diskusjonen..

Syns ikke det var sent, jeg. Skal selv ha vielse kl 15.30-midtvinters ;)

Skrevet
Gratulerer.

Jeg synes 6000,- hørtes mye ut. Mente at det kostet ca 1000,- å velge en kirke man ikke hørte til jeg.

Vi betaler ca 3000,- for kirke. Tilhører ikke den nå, men ble konfirmert der.. Det er en helt vanlig kirke, så dobbelt så mye for nidarosdomen var vel ikke så gæli?

Skrevet

Gratulerer til mirabella forresten :bryllup: (var jeg som skrev over her)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...