Gå til innhold

internett kostnader

Anbefalte innlegg

Gjest gjest fra vestlandet
Skrevet

Hei

Jeg bare lurer på om det er noen her som kan svare meg på om det koster noe ekstra å være på sidene til kvinneguiden, eller om det er det samme som å være på sidene til vg. :o

Dette er veldig flaut å spørre om :oops: , men jeg er helt nybegynner på internett, har ISDN og vil ikke ha ekstreme tlf regninger som jeg har hørt at noen har fått.

Kjempeglad for all hjelp :P

• 11 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg bare lurer på om det er noen her som kan svare meg på om det koster noe ekstra å være på sidene til kvinneguiden, eller om det er det samme som å være på sidene til vg. :o

Dette er veldig flaut å spørre om :oops: , men jeg er helt nybegynner på internett, har ISDN og vil ikke ha ekstreme tlf regninger som jeg har hørt at noen har fått.

Kjempeglad for all hjelp :P

En gammel tråd som dro fram mange minner :)

• Liker 2
Skrevet

Waow. De har stoff fra tilbake i 2002!

:popcorn:

Skrevet

Hehe, først tenkte jeg "åj, ja, det var et litt flaut spørsmål". Men når jeg ser at det nesten er 12 år siden, så er det kanskje ikke et så sumt spm likevel.

Internett var nytt for mange da :)

Da var jeg 10 år og brukte internetttid kun på Sol chat og 123spill.no :P Husker ikke om MSN-tiden var kommet her?

Skrevet

Hehe, først tenkte jeg "åj, ja, det var et litt flaut spørsmål". Men når jeg ser at det nesten er 12 år siden, så er det kanskje ikke et så sumt spm likevel.

Internett var nytt for mange da :)

Da var jeg 10 år og brukte internetttid kun på Sol chat og 123spill.no :P Husker ikke om MSN-tiden var kommet her?

MSN, ble ikke det populært rundt 1997? :D

Skrevet

Jeg husker ikke når "glansdagene" der var. Hvor lenge varte de? Rundt tre år?

Men det gikk vel mer og mer i dass når Nettby, Fettnerd og Facebook kom.

Vet ikke hvor populært MySpace var i Norge (jeg hadde det, men jeg har alltid vært en del av alt :P )

Skrevet