Gjest prestekrage Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Nå har jeg lest og hørt om flere som har skrevet inn sine 5 åringer til skolestart neste høst. Her har jeg ikke mottatt noen informasjon om dette. Noen med erfaring... Sendes det ut brev, eller kunngjøres det bar i avisen? Når er det innskrivning i den kommunen dere tilhører? Uff, litt grualt at vesla begynner å bli så stor med skolestart....
Gjest Gjest_Ice_* Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Nå har jeg lest og hørt om flere som har skrevet inn sine 5 åringer til skolestart neste høst. Her har jeg ikke mottatt noen informasjon om dette. Noen med erfaring... Sendes det ut brev, eller kunngjøres det bar i avisen? Når er det innskrivning i den kommunen dere tilhører? Uff, litt grualt at vesla begynner å bli så stor med skolestart.... ← Jeg har tvillinger på 5 år, bor i Østfold, og fikk brev om innskriving for et par uker siden. Disse skal jeg fylle ut og sende tilbake innen 20 nov.
momo Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Vi bor i Hedmark og har ikke hørt noe ennå.
Lillie Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 (endret) slettet Endret 24. august 2007 av Lillie
thei Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 fikk brev for et par uker siden, skal leveres i morgen!! bor i rogaland. det skal komme brev av seg selv!! JA SPRØTT AT TIDEN GÅR SÅ FORT,SNART SLUTT PÅ BHG.....
Snuppelura Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Jeg jobber på en skole i Østfold, vi har ikke innskriving før i februar
Henna Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Trondheim her og ikke hørt en lyd. Men er opplyst om at innskrivning skjer i mars.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 Bor i Bergen og fikk tilsendt skjema forrige uke.... Skal sendes skolen inne 30. nov
LilleMy Skrevet 15. november 2006 #9 Skrevet 15. november 2006 Mener å huske at mars var måneden ting foregikk her (Bærum). Med eget brev fra skole/kommune.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 Bor i Buskerud og har nettopp fått brev. Fristen for å registrere seg (brev eller internett) var vel nå i slutten av mnd. Oppmøte på skolen var i april.. Men dette er forskjellig fra sted til sted. Ring kommunen og spør. (først ble det kunngjort i lokalavisen at de som ikke fikk brev fra skolen innen xx dato skulle selv kontakte skolen.., deretter kom brevet).. Jeg føler meg altfor ung til å ha barn på skolen... Dette er skikkelig rat.. 31 år og tobarnsmamma
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #11 Skrevet 16. november 2006 Bor i Buskerud og har nettopp fått brev. Fristen for å registrere seg (brev eller internett) var vel nå i slutten av mnd. Oppmøte på skolen var i april.. Men dette er forskjellig fra sted til sted. Ring kommunen og spør. (først ble det kunngjort i lokalavisen at de som ikke fikk brev fra skolen innen xx dato skulle selv kontakte skolen.., deretter kom brevet).. Jeg føler meg altfor ung til å ha barn på skolen... Dette er skikkelig rat.. 31 år og tobarnsmamma
Gjest prestekrage Skrevet 16. november 2006 #12 Skrevet 16. november 2006 Vi bor i Hedmark og har ikke hørt noe ennå. ← Hørte at det var snakk om at Hamar sendte ut brev i disse dager. Bor i nabokommunen og begynte derfor å tenke på det...
momo Skrevet 16. november 2006 #13 Skrevet 16. november 2006 Vi bor i Elverum. Og tror ikke det er før etter jul en gang. Men takk for at du tenkte på det!!!
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #14 Skrevet 16. november 2006 Her skjer innskrivingen på våren. Den kunngjøres ved annonse i avisen, og de som ikke melder seg får etterhvert brev i posten. Men ring skolen din og spør, da får du kjapt svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå